GGGolf Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Kor mykje kostar eit sett med rådelager. har vore inpå volksport og g-tech, men finn ingen sett. Er det lurt å kjøpe hjå møller, eller går det greit hjå bildeler og liknande butikker?? detter er vel greit å skifte sjølv viss ein har grav og verktøy. Pris på bunnpannepakning også? Og så las eg ein post tilbake frå 2003 her på forumet. Der var det ein som påsto at motorane før 91 ikkje hadde like mykje effekt som dei etter. (G60) dette stemmer vel ikkje? Og ein siste ting: har alle corradoer kabelgjennomføring i torpedovegg på pasasjerside?!? min har. men meina eg har sett ein som har på førersida også. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 INGEN?? må vel vere noken som har skiftet dette? Når motoren går, så er det eit eller anna som kan minne om rakling inne fra motoren... en mekaniker hørte lyden og meinte det kanse var rådelagerene. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Mekonomen har vel slike deler? Har jo ganske grei oversikt over det meste på siden sin. Jeg betalte 650kr for g60 rådelagrene i fjor hos min leverandør. Får ta av bunnpannen og sjekke lagrene. Er hull for kabel gjennomføring på begge sidene av torpedoveggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 GGGOlf, har du bytta rådelagrene enda? Hvor kjøpte du de og hva kosta det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Enkel jobb, bare husk å sette lager rett vei, og lagerbukkene på rett plass. Husk å smøre inn lagrene med olje før montering. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg