FriX-244TiC Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 har dere noen gode erfaringer med kjøp av det og hvor kjøpte dere det? Skal ikke ha noe biltema utgave og ikke noe som ser korni ut.. bare svart skinn.. Hjærne bilder om dere har!?! Skal ha det i en Honda accord stv Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Når jeg hører "leather look" tenker jeg på 80/90-talls skai-trekk fyllt med masse fyll/vatt så det blir luftig. "Som sett i SELECT-katalogen" :D Gå til en salmaker. De har det du er ute etter. Du kan også prøve fabrikkutsalget, eller der mordi handler garn og strikkepinner. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 desuten tror jeg du er havna på litt feil forumdel...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ja, det har vel ikke så mye å gjøre med bilpleie. Ta deg en titt i HTS katalogen, de har leatherlook skreddersydd til gode priser. Gir også 5 års slitegaranti på enkelte trekk, det bør holde i lange baner Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Flyttet fra \bilpleie til \annet bilrelaterad i mangel av noe bedre. Bare å si fra om det finnes et bedre egnet sted for denne.. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesusbirger Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 har dere noen gode erfaringer med kjøp av det og hvor kjøpte dere det? Skal ikke ha noe biltema utgave og ikke noe som ser korni ut.. bare svart skinn.. Hjærne bilder om dere har!?! Skal ha det i en Honda accord stv sjekk hos mekonomen de har trekk fra hts til helt greie priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Takker å bukker folkens.. for info å flytting av tråd hehe jobber selv på skjekkpungt verksted men synes det så litt jalla ut i katalogen.. men jøsses er sikkert bra nok.. vigtigste er at ikke jentungen greier å grise til di sågodt som strøkene setene :) //Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Torshov bilrekvisita.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg