Gå til innhold

sentrallås og klokke

Ranger emnet

sunplaze

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting...Plutselig stoppet sentrallåsen å funke...etterhvert oppdaget jeg at klokka i dashbordet også ikke virket som den skal...

Når jeg skrur av og på tenninga hopper den tilbake til 12:00...

Stilte den fram en time og prøvde igjen... 12:00 .....:fucku:

Noen som vet hva dette er? Hadde vært fint om værtfall sentrallåsen hadde funka... heeelp meee....

xx Audi A4 B5 1.6

xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt

xx Mazda 323 død

xx Opel Ascona 1.3 død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk faan meg taklyset også... :(

Er det glødeplugger på bensinbiler da? :S

Å hvor ligger disse? Hadde vært supert med et bilde...:partyon:

Bensinbiler har ikke glødeplugger..

Prøv å lade batteriet, sjekk eventuelt batteriet ditt får lading.. Kan være noe med dynamoen?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinbiler har ikke glødeplugger..

Prøv å lade batteriet, sjekk eventuelt batteriet ditt får lading.. Kan være noe med dynamoen?

Kan prøve, men jeg tror ikke det er dette som er problemet...lader 14,8 v ifølge kondisen og bilen starter uten problem...Så strøm skal det være nok av...Tror alt dette kom etter jeg skulle teste en 220v omformer i dag tidlig... den funka et par sekunder før sikringen røk...tror det var sikringen da det ikke er mulig å se dette med det blotte øye...må sikkert teste den med et voltmeter...det var da jeg la merke til alt dette...

xx Audi A4 B5 1.6

xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt

xx Mazda 323 død

xx Opel Ascona 1.3 død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virke jo som om det e nåkka som gjør at det kortslutte når du vrir om tenninga da, for hvis du gir en kortslutning t batterie så stille klokka sæ t 00:00 såvidt æ huske. for når æ kobla anlegge mitt og fikk pluss å minus borti hverandre på batterie mene æ d skjedd. men e itj sikker

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ganske enkelt sikringa som er problemet her.. Var det her i gården ihvertfall. Kvelden da jeg kjøpte golfen min satt jeg å fikla borti sigarettennern, men selve glødern (eller hva faan det heter) var ikke der, så plutselig gnistra det og ting begynte "etter hvert" og vise seg å være ufunksjonabelt. Klokka..tripmålerern..taklyset..sentrallåset.. og nålene i dashn gikk ikke tilbake til "null".

Bytt sikring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider