Reodor broom broom Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 GARAGE CD Er blitt så dritt lei av di samme prog på radioen, Så derfor jeg tenkte på å mixse sammen en garage cd. Tenkte dette var en fin plass og spøre..... Noen som har evnt tips på artist/sang etc. Det må værre bil/motor relatert da.... ALT mottas med takk.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 vassendgutane - granada den må iallefall med:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Du sier ingenting om musikkpreferanse, så her kommer litt forskjellig: ZZ Top - Lowrider Jimi Hendrix - Highway Child Ice Cube - Full Tank of Unleaded (?) 2pac - Staring Through My Rearview 2pac - Picture Me Rolling Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 AC/DC - Highway to hell (Den må jo bare være med!) Willie Nelson - The Highwayman (Slager!) Tracy Chapman - Fast car ZZ Top - Bad to the bone (Slager, er jo en bil gruppe de.) Metallica - Fuel Er så myyye mer jeg kunne lista her å men.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 plumbo - gul volvo 240(også kalt ''harryland) eddie meduza - vår gamla opel og volvo 142 og seff maaaaaassssse låter fra onkl P helt sjef:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Må ikke glemme ! Konge låt. :respect Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 sie gubba -bmw'n drängarna - raggaren :D ingenting - wunderbaum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 In flames - Only For The Weak In flames - Clayman Om du liker rock/metall da selvfølgelig : ) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Sweet home Alabama med Lynyrd Skynyrd er jo tidenes låt og bør spilles uavbrutt til enhver tid og sted spør du meg... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Av In Flames må vi ikke glemme "Colony", "Drifter" og "My Sweet Shadow" (glemte nesten "Suburban Me") ;) Evig bra sanger. Hvis du liker litt alternativ metall, er jentegruppa Kittie god, prøv "Suck", "Spit", "Paperdoll" og "In Winter". Kaizers er også fine saker (Personlig liker jeg best Gnom; samme gruppa, bare eldre. Bestevenn er nydelig) Orkestermetall er jo Klart Symphony and Metallica (S&M). Og hvis du liker litt stemningmusikk; Era (ikke undervurder disse) :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 volvo 142 Den sangen er det Mora Nisse som har, ikke Eddie Meduza. Han har forresten flere sanger. Du har Gasen i Boten, Spiken i Boten, Full Gass, Volvo og Epa-Traktoren:D Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Og så må du jo for guds skyld få med "Earth bound and down" av Jerry Reed :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 The Bitches - Lyseblå Volvo Bygdabilly Band - Bø tel Lonne Bygdabilly Band - Pølsemeny Chris Rea- Road to Hell DDE - E6 The Eagles - Life in the Fast Lane Inndalsgutane - Konge i Volvo Johnny Bond - Hotrod Lincoln Johnny Cash - The General Lee Noice Makers - Raggare från Tväråbäck Plumbo - Wunder Bjarne Roger & Over - Volvo B18 Ronny & Ragge - Köra Fort Som Fan Ronny & Ragge - Min Wunderbaum Ronny & Ragge - Vil Du Bli Min Polis Rännhola Rockers- Volvo Duett Sie Gubba - Helg, 2`40 og fest Stray Cats - Hotrod Stray Cats - Built for Speed Streaplers - Raggarkung Svenne Rubins - En Gammal Amazon Too Far Gone - Zetor'n Vassendgutane - Ei 60-sone Vazelina Bilopphøggers - En Stor Sølvgrå Lastebil Vazelina Bilopphøggers - Bilopphøgger Boogie Vazelina Bilopphøggers - Traktor Med Henger Vazelina Bilopphøggers - Blå Lys Øystein Sunde - Super-SS-Rally-GT-Fastback-Hardtop-Sprint Øystein Sunde - Forbikjøring Øystein Sunde - Gammal Amazon Øystein Sunde - Engelsk bil Øystein Sunde - Kaptein Snutebil Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Motely Crue - Kickstart My Heart Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Sweet home Alabama med Lynyrd Skynyrd er jo tidenes låt og bør spilles uavbrutt til enhver tid og sted spør du meg... Når jeg tenker etter er vel ikke Sweet home Alabama spesielt bilrelatert, men den er tøff uansett og gjør seg godt på høyt volum i høy hastighet langs en eller annen kurverik landevei... Og i garasjen... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg