Dr_BASS Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Er det en norsk kjendis jeg hater så er det odd nordståga, makan til drittmusikk er det lenge siden jeg har hørt. Det som er det værste er at han selger bra også. Folk som kjøper den cd eller liker musikken hans burde vært fratatt all rett til å høre på musikk i all evighet. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Folk som kjøper den cd eller liker musikken hans burde vært fratatt all rett til å høre på musikk i all evighet. Uffda Doktor Lavfrekvens, det var da voldsomt. Hva burde jeg like for å få tilbake retten til å høre på musikk? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Uffda Doktor Lavfrekvens, det var da voldsomt. Hva burde jeg like for å få tilbake retten til å høre på musikk? samantha fox :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 neophyte - skullfuck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Track nr 1 på garasjeplata er McGyver Theme, Når man sitter virkelig fast er det bare å sette track 1 på repeat og finne fra lommekniven og leite gjennom skuffer etter gammalt rask. Da løser det seg! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Track nr 1 på garasjeplata er McGyver Theme,Når man sitter virkelig fast er det bare å sette track 1 på repeat og finne fra lommekniven og leite gjennom skuffer etter gammalt rask. Da løser det seg! :partyon: You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 69 eye. og korn det e bare metal som funke som garasje musikk Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Benny Cassette - Watch your back Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heismann Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Mods - Tore Tang ;) Siter Bmw 1989 e30 316i Bmw 1999 e46 323ci Bmw 1998 e46 320i Bmw 1987 e30 320i - 325i prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Rich Boy - Throw Some D's Bilrelatert som bare fy. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hehehe ser ut som jeg kan lage mange album av dette..... Takker for alle tips................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 En skulle tro at du blir enda mer drittlei en bil/motor-relatert CD enn radioen... Man kan jo spørre seg hva slags musikk du lytter til når du er på jobb, når du spiser og når du driter. Har den musikken like stor tilknytning til det du gjør akkurat der og da? :) Jo man skulle tro d, men tanken bak dette var egentlig og få til en cd med litt motor/bil relatert swing......(morro) Hører faktisk peltor radio fra 0700-1500 så si hver dag,,, ikke noe er som og skru med kompiser med gøyal musikk til sene kvelder... litt trist og skru med deppe musikk i radioen eller jævla nyhets sendinger .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 "Earth bound and down" er fra Smokie and the Bandit, så jeg har fua mi dekka :D Heter vel "East bound and down" og den andre sangen heter "West bound and down" Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 vassendgutane - granada den må iallefall med:) Støtter den, og få gjerne med deg låta om svinekjøringa i 210 forbi politi (hey det rimer) på samme albumet som granada er :) Edit: Kjør på med hele "Vassendgutane - Ungkar med dobbelseng" albumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 AC/DC - Highway to hell (Den må jo bare være med!)Willie Nelson - The Highwayman (Slager!) Tracy Chapman - Fast car ZZ Top - Bad to the bone (Slager, er jo en bil gruppe de.) Metallica - Fuel Er så myyye mer jeg kunne lista her å men.. the highwayman e ikkje willie nelson so syng, men ei gruppe so heitte highwayman, å den består av willi nelson, kris kristoffersen, johnny cash å Waylon Jennings Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg