Boosti Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 C.W McCall - Four Wheel Drive Alabama - Roll on 18 Wheeler BMW`n - Sie Gubba Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hvorfor ser jeg ingen nevne Øystein sunde her? Han har jo bilrelatert i lange bananer! Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 øystein sunde-super ss rally gt Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hvorfor ser jeg ingen nevne Øystein sunde her? Han har jo bilrelatert i lange bananer! Kan du lese eller bare later du som? :) Øystein Sunde - Super-SS-Rally-GT-Fastback-Hardtop-Sprint Øystein Sunde - Forbikjøring Øystein Sunde - Gammal Amazon Øystein Sunde - Engelsk bil Øystein Sunde - Kaptein Snutebil Forøvrig er vel "Queen - Don't Stop Me Now" kåret av Top Gear til verdens beste kjøresang of all time.. Er jo bra den, burde fungere i garasjen og... For min del går det mer på humøret hva jeg hører på, og ikke hvor jeg er og hva jeg gjør.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Celldweller - Shapeshifter :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg