Gå til innhold

Kulden tar knekken?

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

har folka skjønt at gutten har pronlemer med batteriet sitt ikke motoren. når kulden kommer så hjelper det ingen ting med batteriet ditt er dårlig.dere må huske at amperen som forteller hvor sterk batteriet er sterk. du kan teste med enkel måte er en batteri griller. enkel sak, dra innom en verksted eller kontakt meg så for du se resultatene. husk folkens det er greit med tips men les teksten til personen som har problemer og ikke forvir hodet hans med uaktulle ider. ikke spar dem engen kast dem vekk. mvh Suat

Det er kun i en post det antydes at starteren kanskje ikke dro skikkelig rundt, og det er i den posten hvor trådstarter skriver at starteren "ga veldig mye mer enn sist". Klart, dette kan jo være et problemet helt spesielt for e30 som jeg ikke kjenner til, men såfremt starteren drar skikkelig rundt bør jo bilen starte. Kjedelig at du må ha et batteri i absolutt toppform for å få start på bilen. Kanskje på tide å ta en større gjennomgang, spesielt av det elektriske systemet, jordingskabler etc.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den går som en klokke den nå ja Per Christian :)

men uannsett merkelig at den ikke starta.. kulden som tar kvelden på biler ja...

hørt at det er et sted i verden der det er bajs kald der kan dem ikke stoppe motoren ellers frysern og får ikke startan igjen pga for mye kulde så ja hehe

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg tror jeg har kondens i røra.

jeg har prøvd å få varma opp bilen med varmluft oppi motoren får a "tine" men det funka ikke

er det noen som har noen gode tips til kondens ?

dumme meg som parkerer bilen min nesten rød på bensin...

må jeg vente helt til varmere tempratur for å fikse det ? eller finnes det en løsning ?

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider