festool Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 stiller meg i rekken av mange som har møtt reflekskledde pingviner i veikanten. etter en noe høy hastiget - 92 kmt i 50 sona ble jeg fratatt fører retten i 10 måneder. Det har kommet meg for øre at det er mulig å erverve førekort i utlandet (nederland???) er det noen som vet noe mer om dette? på forhånd brumm brumm takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Litt of topic: Vet om noen som har dratt på ferie til Thailand, funnet tak i rette personen der nede, gitt han en tusenlapp, og vips, hatt fullt førerkort klasse CEDE, eller hva det nå heter. Når du da kommer til Norge, så kreves det at du tar teorieksamen og oppkjøring for å få norsk førerkort utskrevet. Du har med andre ord spart deg for ca 50 000 i obligatoriske kjøretimer. Dette krever selvfølgelig at du vet hva du gjør når du kommer på oppkjøringa, men morsom tanke å spare seg for alle de obligatoriske kjøretimene. Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Til festool: Nope, går ikke ann, men hvis du skal bo der lenge, så kanskje!;) Til Thema: Vet ikke om det går i thailand, nettop pga. at man kan få lappen der så lett(korupsjon), men derimot i vest-europa og usa kan man ta lappen, og komme tilbake til Norge, og få lappen, uten no obligatorisk dritt. Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg