Lassjus Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Vet ikke om jeg har sett noe sånt før, men pent var det ikke! Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Minner om disco lys,, får håpe jeg slipper å se sånne montert på en bil Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hehe.. enig.. Selv om disko er konge ville disse sett stygt ut på en golf ener.. Huff. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 tro meg når jeg sier at det finnes værre 80talls styling lykter til golf 1... skal se om jeg finner bilde edit: det finnes en variant til, som er til utgaven med lange lykter 80-83modell.. finner ikke igjen denne desverre.. koz dere.. syke oppfinnere/designere Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 RA, black ut noen slike og de ville antageligvis sett ganske bra ut. Det hører jo ikke hjemme på Golf I, men det ser iallfall ikke ut som tilbehøret for et månelandingsfartøy, slik de øverste gjorde. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 de øverste likner jo på bakstusslyktene til ett svært kjent merke.... Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 du vil vel heller ha 80talls disko bak der?... hehe.. neidu.. dette er nok laget kun for at vi skal kunne sitte og le av dem.. I wish.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Disse var da jævlige.... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hva me de Afrikanske(?) da? noen som har bilder og evt info hvor de fåes kjøpt?? De som er oppom her var *kremt* spesielle:p Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 de afrikanske kan kjøpes fra sør-afrikanske forhandlere.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 tar de orginale jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jooda.. de var spesielle.. men, aldri i livet om jeg hadde hatt de på bilen min.. ser jo ut som discolys jo! :p Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg