Gå til innhold

Arons "nye" GTI 8V!!!

Ranger emnet

Aron88

Anbefalte innlegg

Jauda..hehe, da er min 5 bil i boks. Jeg har eid en golf2 90hk 90modell, en golf3 GT 94modell, en passat 1.6 97modell, og en passat 1.8 97modell. Og nå denne Golfen!

Har da forhørt meg med en som er vel ganske kjent her i VW forumene(Massern) om prisen jeg ga for denne bilen. Og han mente jeg fikk en grei pris for den.

Bilen er da en:

1986 Golf GTI 8v, kjørt 212,000km. Kosmetisk er den ikke helt 100%, bobla litt under rusten noen steder.. noen gummi lister rundt dør osv må byttes(tips om hvordan man gjør det?).

her er litt info om den:

El-vinduer

Soltak

Anlegg er bare noen høytallere :P

Mørke ruter bak

*Originale skinn sportseter foran, og vanlig stoff bak(en rift på fører setet, OG jeg kjøper corrado seter bak hvis noen har ;))

*K&N Innsatsfilter

*Nye 15" alu felg med nye sommerdekk

*Vinterdekk på original vinterfelg :(

*Senket 40/60 mm(ukjent merke)

*Simons effektannlegg

*90 fangere, og g60 breddere

*Hvite blinklys i fanger foran

*Nye crystal clear baklykter(har også Orginale g60 baklykter)

*"Ny" motor i 2006 grunnet havari

*Gearkasse gått kun 100.000km

*Nye tennplugger, nytt batteri, nye coil ledninger, ny fordeler + rotor

*Panserforlenger

*Viper striper i sølv over bilen, + blå leds i vindus spylerne(Dette SKALfjernes, sammen med en jalla girspak fra biltema med neon og DRIIIT!

Lyden av motoren er ikke så værst heller ;)

er litt tiking, og den er litt dum med å starte noen ganger.. men til min første 8v er jeg sånn "greit/passe" fornøyd ;) :P

ellers med planer er jeg ikke sikker enda men her er noen idèr.. Nytt baksete, lakke bilen om, anlegg(hele bagasjen skal bli bygd om), bytte ut døra kanskje..

ellers, noen forslag??

her er noen elendige bilder:

DSC02056.JPG

DSC02063.JPG

DSC02064.JPG

DSC02065.JPG

DSC02066.JPG

hva syns dere? bare å slenge dritt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer:)

Ser bra ut dette:) Hehe solgte et corrado baksete for 300 kr rett før jul, synd jeg ikke har det enda da...

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer ikke rett inn men, blir en glippe på hver side på en 4-5 cm.. syntes ikke det var noe særlig fint jeg, men manglet midtre puta så fikk aldri sett helheten..

Hmm.. nei, kjenner ingen som har no sånn, eneste må bli han jeg solgte det til da, kaller seg clean vw på forumet her, kanskje han skal selge det igjen? går jo ann å høre med han:)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det, den glippa syntes jeg ikke gjorde så mye..

men skulle hatt skinn i dører og baksete vettu, hadde blitt fint:)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det, den glippa syntes jeg ikke gjorde så mye..

men skulle hatt skinn i dører og baksete vettu, hadde blitt fint:)

ja..var hos en salmaker i dag og han skulle ha 8000 kr for å trekke baksete i skinn og døra ville han ikke røre :hvaskjera

men hva er billigst? å finne et skinn intriør eller er det billigere å la en salmaker trekke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000 bare for baksetet???? det var drøyt, hele interiøret mitt sto til salgs for den summen jo..

Billigste blir nok kanskje å kjøpe litt og litt, rett som det er ligger det noe til salgs..

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider