Gå til innhold

Arons "nye" GTI 8V!!!

Ranger emnet

Aron88

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe:)

Vet ikke, tør nesten ikke si noen pris, vet at hvis helskinn er helt strøkent ligger det i pris helt opp på 10 000 kr, men hva del skinn er verdt har jeg ingen aning om..

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og! er alle golf 2 dør trekk like? for meg virker det som om golf 2 90 modell har større dør trekk enn min..kanskje det er fordi plassering av speil osv :P

er verdt det! hehe..skal ha bedre intriør :) så hvis jeg får meg en mekaniker lærling plass blir det demontering av motor og pusse og overhale den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er like, eneste er lista mot vinduet som er forskjell... den som sitter i toppen av dørtrekket.. men den er jo bare å flytte over:)

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og! er alle golf 2 dør trekk like? for meg virker det som om golf 2 90 modell har større dør trekk enn min..kanskje det er fordi plassering av speil osv :P

Nei, pre-88 har ikke "utsparring" til de innvendige dekslene som sitter der speilet er festet sånn som de til 88-dører har. Men dette synes ikke så godt. Ellers passer det som fot i hose. Og selvfølgelig, 2-dørs og 4-dørs passer ikke om hverandre (logisk nok):)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider