Gå til innhold

Arons "nye" GTI 8V!!!

Ranger emnet

Aron88

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått den inn på et verksted takket være fettern min! tok og trykktesta motorn og rør..viste seg at det var den ene kjølevæske slangen(Ja, jeg er blindere enn en muldvarp :()

men nå er den værtfall i orden og fortsatt til salgs!

tar gjerne innbytte i en billigere bil + penger..eller hva nå som ønskes!

BUD ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

avhenig av hvordan skjermbuebredderne er festet (antagelig med lim?) er det bare å varme de opp og skjære dem av..

skjermene er litt tricky å få av, forutenom skruene opplangs innsida på panseret, sitter det 4 skruer i hjulbuene, og 2 tykke skruer på innsiden mot døra, og litt tectyl.. må være nokså brutal mot skjermen og bøy den ganske langt ut for å få til å nå de skruene.. men skjermen blir ikke ødelagt av den grunn:) også når du skal ha på ny skjerm, så skru på de på innsia først (mot døra) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avhenig av hvordan skjermbuebredderne er festet (antagelig med lim?) er det bare å varme de opp og skjære dem av..

skjermene er litt tricky å få av, forutenom skruene opplangs innsida på panseret, sitter det 4 skruer i hjulbuene, og 2 tykke skruer på innsiden mot døra, og litt tectyl.. må være nokså brutal mot skjermen og bøy den ganske langt ut for å få til å nå de skruene.. men skjermen blir ikke ødelagt av den grunn:) også når du skal ha på ny skjerm, så skru på de på innsia først (mot døra) :)

er det bare den plastik skjermen som er en G60 bredding? er det ikke noe metall som må slåss ut osv på hjulbuen? På den nye liksom.. eller er det håp om å redde denne skjermen? har alltid hatt lyst til å prøve meg på retting, sliping, sparkling etc! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok bare det som er plastikk som er "g60-bredding" ja :)vel, det er utrolig mye stress å rette ut det der når det tar 10 min å smekke på en ny skjerm :) bytta nettopp hele fronten på bila mi etter kollisjon, så ble mye enklere å handle delebil med hel front enn å begynne å rette alt^^

ja..får vel gjøre det =/ så får jeg bare spare på skjermene som er ødelagt og leke meg litt der..får prøvd oppretting, sparkling, sliping og lakkering...trenger liksom ikke å være redd for å ødelegge den heller da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du bor på skjedsmokorset så er det ca en times kjøring, men ved riktig pris kan jeg møte deg på halvveien.. :) Nye hos veng er det vel ca 500 kr stk + frakt trur jeg, og lakkering da så klart.. de jeg har er lakkert, også er det minimalt med rust på dem.. fargen er lik din utfra det jeg ser på bildene dine.. så vet ikke hvor mye du er intr i å gi jeg:P

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey ;) hmm..nå tror jeg nå at jeg skal lakkere hele bilen rød da så fargen er ikke det viktigste ;)

bilen min er angripi av rust en del steder så tenkte å slipe ned alt og få lakkert den på nytt :)

men 200 pr stykk? ANER ikke her :P men mulig jeg trenger bare en..må se på det litt. eller selger du kun samla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger kun samlet, 500 for begge to så er det greit:) har ei bakluke å selge å hvis du trenger det.. har vel egentlig alt mulig til golf 2 liggende, så bare si ifra hvis du trenger noe,så skal jeg se hva jeg har...

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider