Gå til innhold

Concorde 55aH AGM batteri?

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe et batteri til og ha baki bilen. Jeg ble annbefalt og kjøpe et gele batteri, da det tåler og bli helt utlada. Anlegget består av en Kicker ZX 750.1 monoblokk og en sony firekanalers på 500w. To sony xplod sub`r, jbl frontsett og to jbl 6x9 tommere.

 

Holder dette til oppsette mitt: http://www.xelent.no/elementvisning.php?PID=291

 

Evt. noen som har et bedre tips i samme pris klassen?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre Amperetimer, men det har liten betydning.

 

Til prisen er nok ikke Concorde noe ille alternativ, bevares, men vil tro Kinetik har det ekstra "kicket" du er på jakt etter :)

 

Okey...så du tror det holder. For nå blinker alle lysa i bilen vist jeg fyrere opp anlegget for høyt. Har et ganske nytt batteri, og kablene mellom dynamo og minuskabelen til batteri er bytta til tykkere. Så jeg håper det hjelper med et ekstra batteri. Pluss at jeg kan høre på musikk med motoren av, uten og tappe batteriet for start helt. Det vil vel også gi litt mer trøkk ved så kort avstand fra batteri til forsterker....

 

Men gi meg en pris på det batteriet, så skal jeg tenke på det til i morra ;)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Concorde er vel ikke akkurat "ferskvare".

Noe særlig sprekere enn et nytt syrebatteri er det heller ikke.

 

Vet om en kar som gir et Concorde-batteri til hver kunde som kjøper en forsterker.

Hvorfor han gjør det?

Kanskje fordi de er latterlig billige og ellers ville støvet ned på et lager på kaia i Oslo?!

 

Kjøp alt annet enn Concorde!

Det er jo en fordel at bilen starter når det er "20 blå" (-20 grader celcius for de som ikke vet bedre)

 

Tar jeg feil?

Arrester meg!

 

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår