reimers Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 vurderer å selge mine cerwin vega subber. det er 2x15 v-max av den gamle typen i en lukka kasse på 2x56liter. subbene er 2x4ohm hver. de tåler 400wrms og 1000w maks. den bør hentes i molde pga størrelse og vekt den ser slik ut tar imot bud på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 pris på dette da? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 kom med bud hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Dette er vell gamle subben til Marius dette:) Vet ikke om det er så heldig å sette høyttaleren oppå en lakkert kasse? Denne kassa er bygd solid, han vet hva han driver med ang kassebygging denne mannen:) (marius alltså) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 den kassa har jeg sett før på avforum :) hvor mye skal du ha for den kassa egentlig ?? ps ligna litt også på min kasse som ble stjålet :( Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hehe marius som har bygd kassa ja. bra å solid denne.. den er litt ripete etter å ha stått i bilen hans ei stund kan man si. så de høytalerene har ikke akkurat utgjort stor forskjell akkurat. aner ikke hva jeg skal ha for den jeg. la den ut mest for å se hva folket byr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 joa da får vi denne opp igjen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 har fortsatt denne... går for rundt 3k om noen vill ha den... må hentest i molde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg