omegamats Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei!! endelig fått meg Audi nå:) men nå som kulden kommer sliter jeg med kun kaldluft fra apparatet, har sjekket spjelene bak dashbord, disse fungerer. noen som vet hva det kan være som gjør at det ikke kommer varmluft inn i bilen? når jeg vrir om til varmluft kommer det meget lite luft ut og når jeg vrir tilbake til kaldluft kommer det masse luft ut. noe som virker kjent? :thanks Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hmm, har du nok vann på radiatoren? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Tett varmeregister? hørtes ut som det siden det kommer mindre luft ut når du stenger kaldluft spjeldet. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 var nok tett register. vi tok trykkluft å spylte igjennom og ut på andre siden kom det masse grums. etter dette kom varmen med en gang. endelig =) Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg