Gå til innhold

Tegninger til Sub-kasse til A3.

Ranger emnet

EIO

Anbefalte innlegg

tok noen mål nå. Jeg tror vinkelen mellom seteryggen og gulvet i bagasjen er 65 grader. høres det kjent ut for noen?

THovland:

Tror jeg har all info jeg trenger nå for å tegne ferdig. Noen av målene er lette å endre på, for eksempel bredden på hele kassen, og høyden. Jeg lager tegningene med 67 grader vinkel. Slik at kassen burde ligge fint intill setene.

har også antatt en platetykkelse på 15mm. korrekt "so far".

kasse_thovland.JPG

Bilde av 3D modellen av kassen. Ser det noenlunde greit ut? Si i fra hvis du vil ha noen endringer, er fort gjort det.

Ja platene er 22 mm tykke:S det glemte jeg o fortelle deg, fikk dem nettopp ser du. ser veldig bra ut det! akkurat slik jeg hadde tenkt meg.!

Noen som har ide om hvor jeg kan gjemme den "stygge" forsterkeren min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja platene er 22 mm tykke:S det glemte jeg o fortelle deg, fikk dem nettopp ser du. ser veldig bra ut det! akkurat slik jeg hadde tenkt meg.!

Noen som har ide om hvor jeg kan gjemme den "stygge" forsterkeren min?

Jeg gjemte forsterkeren min bak sidepanelet ved baksetet..

God plass der..

Forsterkeren min er 46x26x5 (om jeg ikke husker feil).. Magnat "The Rock 800"

Hadde fortsatt mer plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det dekselet bak i bagasjeromme du tenker på da sant? blir det ikke ganske varmt der da? hvis den skal være innelukket?

Ikke i bagasjerommet, ved siden av baksetet.. Sidepanelet under siderutene bak.. Veldig god plass.. Og den vil ligge ganske fritt også.. Jeg har forsterker og 6,5" element der.. Og altformye restplass:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i bagasjerommet, ved siden av baksetet.. Sidepanelet under siderutene bak.. Veldig god plass.. Og den vil ligge ganske fritt også.. Jeg har forsterker og 6,5" element der.. Og altformye restplass:P

Det jeg tidligere postet bilder og informasjon om.. ^^

Veldig genialt sted og ha forsterkeren.

Det er der jeg planlegger og ha min også.

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt:)

Liten guide til sidepanelet;)

Ta ut baksete(ne):

- Løft opp den delen man sitter på, og hekt av dette (du ser med en gang hvordan de er festet)..

- Legg ned ryggen, bruk et flatt skrujern til å skubbe bak låsen i "vippefunksjonen" nærmest sidepanelet.. Løft seteryggen ut av denne låsen menst det ligger nede.. Så er det det løst..

- Løsne festet til "pysestrikken"..

- Oppe ved sideruten er det en pakning/list som du vipper bak kanten på sidepanelet.. Litt vanskelig å forklare denne:P Den overlapper øverste del av sidepanelet for at det ikke skal bli en stygg kant der:P

- Hele sidepanelet er festet med klips, så dra den rett ut.. ta hjørnene først kan være en fordel.. Ikke riv og slit, det er enkelt å knekke dette.. Ta deg god tid:)

Håper dere forstår:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg tegningene ferdig.

du kan avgrense volum til elementet ved å flytte de indre platene.

Men det blir en veldig stor kasse hvis du vil ha 35 cm bredde på toppen slik at du kan legge forsterkeren der. volumet blir da omtrent 230 liter. Blir fort mange liter når den skal gå over hele bredden. et annet problem er også at det blir vanskelig å avgrense et volum på ca 40 liter til elementet, da sideflatene blir så store. ca 20 dm^2.

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg tegningene ferdig.

du kan avgrense volum til elementet ved å flytte de indre platene.

Men det blir en veldig stor kasse hvis du vil ha 35 cm bredde på toppen slik at du kan legge forsterkeren der. volumet blir da omtrent 230 liter. Blir fort mange liter når den skal gå over hele bredden. et annet problem er også at det blir vanskelig å avgrense et volum på ca 40 liter til elementet, da sideflatene blir så store. ca 20 dm^2.

Ja kjempe greier det! tusen takk for hjelpen!;D skal alltid få tilpasset det på et vis. Ser fram til å se tegningen. bare send de på min hotmail. thomashovland@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider