Gå til innhold

Volkswagen Passat 1988 (35i) 1.8

Ranger emnet

andrej1

Anbefalte innlegg

Dette er da en tråd om min Volkswagen Passat. Her vil jeg skrive alt nytt som skjer med bilen, spørre spørsmål og vise bilder. Etter at jeg kjøpte bilen har jeg satt på nye lyspærer og satt inn basskasse. Ellers er alt annet av anlegg som trengs inni bilen. Det her er en 1.8 l på 112 hk.

Så kommer det til spørsmålene.

Av og til når bilen er kald så kommer det en rar lyd fra speedometeret. Det høres nesten ut som plastikkbiter som slår inni hverandre. Noen som vet hva det kan være? Og hvor får man tak i billige hvite blinklys foran, på sidene og bak til disse bilene?

VolkswagenPassat.jpg

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Nei, har ingen bilder av den. Men det er hvertfall Boston Acoustics frontsett, sett bak og forsterker. Ellers er det Kenwood spiller og Magnat basskasse.

Det var ikke så værst pris på disse blinklysene. Vil det være mye billigere på skraphandler? Hvor får man tak i hvite blinklys bak?

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinkers på siden får du flere stedet, norskbildelsenter og autospar feks..

blinkers foran kan du være heldig og komme over på høggern da de ble levert som standard på noen passater.. baklykter det verre og finne. du kan finne sorte/røde men det er ikke så ofte man ser det. du kan eventuelt lakke dem med transparangspray rød ell sort feks..

videre vil jeg anbefale deg å slenge på et senkesett og noen freshe felger.

mange liker jo å slenge på bad look grill på disse bilene, jeg har faktisk en ubrukt en liggende hjemme... den passet ikke helt på min men min har hatt en liten kolisjons skade så tru det er derfor.. du får si fra hvis du er interessert da vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal ha på noen bad look grill på Passaten. Jeg har noen 14" lettmetall felger på sommerdekkene som er relativt nye, og da er det litt kjedelig å kaste bort de. Så felger og dekk kommer nok ikke så altfor fort. Ellers har jeg tenkt å oppgradere det meste av lys på bilen, og om jeg kommer over et billig justerbart senkesett, så skal jeg sette på det. Hvordan er det å skaffe instrument lys til Passaten, som for eksempel blått?

Noen bilder fra dagens photoshoot

VolkswagenPassat2.jpg

VolkswagenPassat3.jpg

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt dioder til mine innstrumenter. 12volts dioder på biltema;) hehe. funker fett det egentlig. lodder dem på kursen de orginale sitter på bare. å limer dem fast;) litt fjøsmekk men. Ble litt dårlig på gammle bilen min. men hjalp en kamerat med det å at han ble det bra;)

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vell helt lyse på biltema å. trur jeg;)

er ganske lik farge på nye bilen min som din;)

har et fra min, men det er dårlig bilde da.

1012_152757.jpg

Er midt på lyse dagen så ser det lyser rett i speedometeret liksom. i kameraten min sin fikk vi lysa til å lyse mer nedover;)

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fargen er fin til bilen ja;) har itte skifta til bryterene til vifta og slik nei. er gammle bilen skjø. å den nye har jeg ikke fått henta enda. men i den skal jeg sette i lys i bryterne også;) men er litt vanskligere der, prøvde på den gammle.

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...