maxhp Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hei jeg har en mazda 626 2,0i glx 66Kw eller ca90hk jeg har lyst til å sjfite til km-filter eller pipercross. Motoren er en insprøtinigsmotor og jeg har hørt at du ikke får mye lyd ut av å sjifte filter.. Jeg har hørt ryktyer om at vis du kjøper ett pipercross filter så får du effekt ut av d er d snat? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ikke regn med mer enn 1-2hk ved å bare bytte de to tingene :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Høy standard på stavinga ser jeg. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Kanskje han skal skifte filter for bedre lyd(uttale).. Beklager, måtte bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratoc Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hei jeg har en mazda 626 2,0i glx 66Kw eller ca90hkjeg har lyst til å sjfite til km-filter eller pipercross. Motoren er en insprøtinigsmotor og jeg har hørt at du ikke får mye lyd ut av å sjifte filter.. Jeg har hørt ryktyer om at vis du kjøper ett pipercross filter så får du effekt ut av d er d snat? en ting du må sørge for når/vist du skal skifte filter er å sørge for at filteret får tilført kald luft! får den kun varm luft så vil ytelsen gå ned, hvor mye skal jeg ikke si noe på. som sagt tildligere må du ikke forvente all verden av en sportsfilter mht effektøkning, men det vil bli litt grommere lyd:) jeg har selv bestilt pipercross og regner med å få kitet om noen dager. kan gi en update på resultatet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hei, se denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153814 vi har spleiselag på effektmåling, original golf 1.8 vs golf 1.8 med konfilter (samme bilen). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg