Gå til innhold

Rudskogen

Ranger emnet

Mr.pugg

Anbefalte innlegg

Heisann Jarle.. Sorry, så ikke innlegget før nå.. Var litt opptatt på fradag.. Måtte bytte dempere og fjærer, pluss at jeg måtte installere anlegget igjen, før jeg dro inn... Så det ble mildt sagt litt hektisk.. Men kult var det der inne ihvertfall.. Kjørte du M3`en eller??

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat lett å finne folk nei... Sto helt inne på området jeg, campa fra fredag til lørdag.. Lite Dahlback ja, men mye fint ellers.. Du får bare kjøre på og bli ferdig med bilen, ta opp lån, sleng den inn til ESS og monter lystgass etterpå, så blir det bra... Var det i august du kunne få den godkjent eller??

Regner med at du sier ifra, så drar vi litt GIH (getaway in Hokksund) ;)

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto ved utgangen av breislædd svingen(beste sted!!!)

Jeg registerer den ikke før etter oktober,og bilen skal stå inne hele vintern,så det spørrs om det er noe vits å registere den i år,vi får se.

Håper å få inn ESS før Gatebil neste år, så skal vi ut å prøve breislædd egenskapene!!!Men føsteprioritet nå er Datainnsprut,så må jeg bytte til kule koni tror jeg(er litt for mjuk for 4-500hk!).Så får vi se om ESS ikke får besøk av meg i løpet av sommern!Jeg sier selvfølgelig ifra,men jeg regner med at du skal på gatebil neste år,så da sees vi jo der(skal foresten 13-14 oxo tror jeg).Men jeg gidder ikke kjøre på banen(ikke vits å kjøre når jeg ikke har mer enn ca 350hk),det sparker ikke akkurat unna i forhold til Ruud og de store gutta.

Mvh Jarle

post-274-13804850242293_thumb.jpg

1994 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto litt her og der vi... Første delen av dagen satt vi å slappa av i svingen før oppløpet, så flytta vi oss over på langsletta og til slutt satt vi i svingen før langsletta (under breisladd konkurransen).

Nye bilen du har bilde av der eller, synes jeg ser de tyske skilta :) Ser ålright ut den ihvertfall, ikke så vanlig farge her til lands...

Med 13-14, mener du i september da... Regner nok med en tur da også, men får se om det blir telt da, Brrr!!!

Har du forresten sjekka no pris hos ESS?

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ja jeg mener 13-14 september.Har prata med ess mange ganger,de skal ha 49900kr for å montere kompressor.De gir 2 års garanti,ladetrykket er usle 0.7 bar(385hk hvis motor helt orginal).De kunne stille det høyere,men da er det anbefalt å gå ned på kompresjon og helst bytte til smidde stempler.(men,det skal jeg uansett).

Ps:bilen på bilde er ikke min, men min er helt lik.(tror det er en av de eneste sølv m3 e36 i Norge.

Mvh M3

1994 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grådig fin farge ihvertfall... Bra de gir 2 års garanti, hørte om en seneste i går som hadde kjøpt kompressor der, men hatt masse problemer etter det... Hadde montert den hos Pit Stop tror jeg, men blir det gjort hos ESS går det nok i orden..

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider