Gå til innhold

Søknad på stilling som moderator

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

SØKNAD PÅ STILLING SOM MODERATOR

 

Det har i den senere tid vist seg at bilforumet.net har behov for en ny moderator, og jeg søker herved på stillingen som moderator i bilforumet.net.

 

Stillingen er interessant for meg av mange grunner. Jeg ønsker å jobbe i et digitalt arbeidsmiljø. Jeg liker å være i kontakt med mennesker og tror jeg kan trives godt i en saksbehandlersituasjon. Disse kvalitetene mener jeg vil være viktige for jobben på bilforumet.net. Ellers tror jeg at jeg har mye å bidra med både av engasjement og positiv innstilling.

 

Jeg har ikke tidligere arbeidet som moderator, men jeg vil si at jeg har en god ordenssans. Dette er en erfaring som jeg tror kan komme godt med i stillingen som moderator. Jeg er dessuten punktlig, og synes det er viktig å gjøre en god jobb. For øvrig trives jeg godt i teamarbeid og samarbeider godt med andre. Likevel har jeg mye erfaring fra selvstendig arbeid, blant annet fordi jeg liker å påta meg ansvarsoppgaver og få dem gjennomført.

 

Jeg er opptatt av å være rettferdig. Alle brukere skal behandles likt, og ingen tråder skal stenges hvis det ikke gyldig grunn til deg.

 

Utenom at jeg har et par faste kvelder i uka hvor jeg er på fotballtrening er jeg fleksibel i forhold til arbeidstid. Jeg er punktlig og holder avtaler. Dette har vært svært viktig da jeg vil fungere som et forbilde for yngre mennesker.

 

Jeg jobber med å scanne attester og vitnemål. Dette arbeidet antas å være ferdig snarlig. Vil dere snakke med meg, er det lettest å få tak i meg på mobil etter arbeidstid. Jeg møter gjerne til intervju, og kan ved en eventuell ansettelse begynne umiddelbart.

 

 

Vennlig hilsen

buskmann (reelt navn fåes på forespørsel)

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld at jeg forsøpler tråden altså, men dette er vel bedre enn å lage min egen tråd: får man betalt for å være moderator på forumet? sabla kult forum altså, men jeg fikk skikkelig bakoversveis da jeg så DEN søknaden for å kunne bli moderator her.

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår