subarualfen Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 heij, i dag var eg så heldig at en kompis hadde brukt for bil med skilter! han bytta den i en subaru 1800 l-serie(85 modell) som så vidt går og med gåen fordelings kasse(jævlig vibrasjoner). vectraen er så godt som rust fri, ingen synelig rust. orginal lakk. sol tak, og noen andre speil! 15 alu felger. og en hau med exstra deler som: 4 dører panser og bagasje lokk. ekstra motor. trimm cam og chip til denn medfølger!! eneste mangler på eu kontroll er: sveise potta, et driv ledd og bytte stabb stag pga det er knekket!!!! motor er gått 234000! hva mener dere bilen er verdt? bilde kommer etter hvert,. mvh subarualfen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 pump pump PUMP ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gading Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 25k Siter 95 Vectra 2.0 16V CDX 90 Calibra 16V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja. jeg tenkte en verdi rundt 20-25 jeg også!! satan til god bil det der er :D! menn ikkje særligt gode kjøre egenskaper med kneka stabb stag når eg ligg i over 100-120! da rister og trekker det sygt til siden! mvh subarualfen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg