Gå til innhold

Prosjekt: Golf 1975

Ranger emnet


Kman Golf 75

Anbefalte innlegg

bilen er verdt det noen er villig til å gi, uten tvil 10k iallefall.

 

men dere er heldige som har fått tak i en bil med barokkhekk, og hele chromefangere.

mange av disse delene har en bra verdi i seg selv på bruktmarkedet.

får håpe det ikke er overkill med rust under bilen eller bak skjermene og slikt.

ser den sto på gress = rustdød.. håpe det bare har vært kortvarig.

 

angående 16v konvertering, så bruk søk funksjonen. temaet er veldig hot for tiden da "alle" vil gjøre det.

snakk med biltilsynet er en fin start og riktig vei å gå.

 

lykke til med ett bra utgangspunkt ;)

 

mvh mr.RA

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har veldig lite rust til og være 32år men noe er det.

 

Planer for bilen er.

 

Ribbe den helt ned og rustsveise først !!!!!!!! begyn aldri med det kule først.

det er der de fleste prosjektene strander (min erfaring)

 

Bilen beholder sin org farge.

 

Få den ned i støvet med justerbart senkeset som er bestilt av Håkon.

 

Skifte intriør,det org.ser helt forjævlig ut (fargen!) har en Golf LS 80 mod.

som jeg skal bruke som donor bil ?. Den har sort interiør.

 

Har 14" RH AD Cup felger på LS'n som jeg lurer på og bruke.

 

jyi012.jpg[/img]

 

PICT0184.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og den andre lykkelige eieren er her.........:partyon:

 

angående rust så stod ikke denne så lenge i gress..var selvfølgelig en bukett med planter som spratt opp av motorrommet ved åpning av panser...har egentlig ikke funnet mange hull..er noe inn mot kanaler foran bakhjul men ellers bare overflaterust...

 

godt utgangspunkt dette...

 

bare flaks at jeg fant den..en på jobben nevnte at han hadde en 77-78 modell (trodde han) etter sin bestefar stående..hmm tenkte jeg, den må vi jo se på..men det varte og rakk før det skjedde..ca 3 mnd tror jeg..men ble noe overasket og ivrig da jeg så den...sjekket chassi nr bråkjapt og YES..det var en 75 mod..

 

fikk tak i henger og freste avgårde til garasjen...når vi kom frem var den ikke lett å skyve inn i garasjen, så vi måtte taue den en runde for å prøve å få igang hjula ordentlig... og det beste var at alt fungerte nesten 100 % etter denne runden..bremsene hang ikke på..derfor skal den nok få prøveskilt og kjøres til sitt nye hjem i den etterhvert ferdige garasjen Kman...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår