Wrasko Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article1615033.ece#VG Men dette stemmer vel ikke akkurat... Den børsa i 460km/t? As if... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hørtes litt råflott ut da. Men intet er umuligt :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hørtes litt råflott ut da.Men intet er umuligt :P Jo, en slik bil i 460 er umulig, så det er nok en skrivefeil. Trur ikke Phantomen passerer 300 heller, men det skal jeg ikke si for sikkert. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article1615033.ece#VG Men dette stemmer vel ikke akkurat... Den børsa i 460km/t? As if... Og det værste av alt, Din side har tydligvis prøvekjørt raskere... Dette er kongen av biler vi har kjørt. Verken penest, raskest eller mest praktisk, men bortimot dyrest og mest luksuriøs, skriver DinSide. :respect Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 den har 460 hester;) skrivefeil;) toppfarten er 240 km/t... Raskest reg. gatebil er vel Bugatti veroy? med litt over 400 km/t Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Dette er kongen av biler vi har kjørt. Verken penest, raskest eller mest praktisk, men bortimot dyrest og mest luksuriøs, skriver DinSide. sier vel endel....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Bugatti Veyron tror jeg da den heter? ;) (Nå var jeg vel stygg). Men Bugatti har jo kommet med ett nytt luksusflak, som jeg tror personlig er minst like god som any Rolls. Og den går faktisk GANSKE så greit også :) Ble testet på top gear (av hamsteren) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Men Bugatti har jo kommet med ett nytt luksusflak, som jeg tror personlig er minst like god som any Rolls. Og den går faktisk GANSKE så greit også :) Ble testet på top gear (av hamsteren) Hva heter den? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg husker ikke, kan se når jeg kommer hjem, ble testet på den aller siste sesongen :) Sitter på skolen nå Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg