Gå til innhold

Hva slags eksos skal jeg kjøpe?

Ranger emnet

240Rallye

Anbefalte innlegg

har 3" JT Superflow på min 740 turbo, og jeg syns det er helt herlig lyd.. Skikkelig lavfrekvent brumming, og fin suselyd når turboen spooler :)

Mange mener at det er litt for høy lyd, men personlig syns jeg ikke det er så forferdelig mye..

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er å få godkjent el ikke er det samme, har jo org anlegg også.

Men fant en gammel tråd her..Om at det var elendig passform osv på dem..

Men den var kanskje litt gammel.

Men dere mener lyden er herlig, så jeg kan likegreit bestille ett med det samme??;)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passformen er sånn bob bob, for å være ærli.. d må fikses litt hær å dær, men har du tilgang til sveising er d en smal sak..

men som sagt er en djuuup fin lyd, bråker ikke for mye.. kan godt kjøre lenge me d uten å bli ør i hode.. å du får et fiiint turbosus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3" JT på min herlig lyd vet ikke med han som satte det på men det virker som det stikker litt for langt ned men skal ordnest på det nå... de som har prøvd med en lyd demper å få godkjent sier at en må ha 2 stk

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tror mitt overstiger det lyd nivået nå fikk litt medfart eksosen min når jeg parkerte i grøfta så det er ikke lyd demper i det hele tatt så grom lyd er det og

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider