Sierra2.0iS Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hva må jeg bruke og hvor får jeg kjøpt det? Skal ha de røde. Biltema? Vanlig bengalakk går vel ikke? Renner bare av når det blir varmt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Spør folka på Mekonomen, de har noe lakk som funker bra. Husker dog ikke hva det heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra2.0iS Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Mekonomen ? Hvor hører de til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 søk litt på forumet, mange som har spurt om dette om du skal handle hos mekonomen se på hjemmesiden dems: http://www.mekonomen.no/ Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Sierra2.0iS Mekonomen ? Hvor hører de til? http://www.mekonomen.no edit: litt seint ute ;) Foliatec har ihvertfall caliperlakk-sett, kjøpte dette på Eiker Motorshop for et par år siden. Mulig de fører dette merke fortsatt. FOLIATEC: BRAKECaliperLacquerSet The racing-style BRAKE CaliperLacquer gives your car the styling edge. Sportive. Striking. Individual. Set includes spray cleaner and two-pack lacquer system: sufficient for four brake calipers. • permanent surface preservation • chemical, corrosion and oil resistant • long-lasting gloss, easy to clean • heat-proof Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra2.0iS Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Har søkt men fant ikke noe om det. Sikkert jeg som ikke klarer å betjene søkefunksjonen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Ser ut som de fører dette merket enda... http://www.eikermotorshop.no/styling/ Er verdt et forsøk :D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Sierra2.0iS Har søkt men fant ikke noe om det. Sikkert jeg som ikke klarer å betjene søkefunksjonen... Fant faktisk ikke noe selv :) De har sikkert blitt sletta under oppryddinga. Vet folk som også kjører på med hammerite signal rød denne tåler jo ikke mer enn 150grader, men folk sier den funker. biltema har også lakk til slik viktigste er att lakken tåler sterk varme Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Hadde unngått å handle på powerzone og de "profesjonelle" rånesjappene. De tar seg grisedyrt betalt, og du får akkurat samme lakken på mekonomen til 1/4 av prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Funker også helt greit å bruker vanlig Hammerite. Iallefall på vanlige saktegående biler. -Regner med det kommer til å flakke dersom det er snakk om hard hard hard kjøring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Mekonomen sin er bra. Jeg hadde det på forrige bilen min, og det funka veldig ålreit. Kosta vel noe sånnt som en 50-100 kr for en boks. Spray. 400ml boks. holdt lenge og vel til begge kalipperne forran pluss trommlene bak, og det er fortsatt en del igjen på boksen. Helt kurrante greier med andre ord. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Mekonomen sin er bra. Jeg hadde det på forrige bilen min, og det funka veldig ålreit. Kosta vel noe sånnt som en 50-100 kr for en boks. Spray. 400ml boks. holdt lenge og vel til begge kalipperne forran pluss trommlene bak, og det er fortsatt en del igjen på boksen. Helt kurrante greier med andre ord. Ikke så dårlig pris det hvis det holder seg bra ;) Billig kan være bra det og!:) Tror jeg betalte 250,- for Foliatec-settet, og der var det med spray til å rense caliper/tromler, lakk og herder. Men kom aldri så langt som å få det på bilen, da denne ble stjålet...tror jeg ga det bort til Lupoboy eller noe :D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Kjøp på Bilekstra.. Koster 59 kr for en boks med calipper lakk.. Har det på min. Er like røde ennå.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Lakken som de selger på mekonomen er ikke like sterk som Foliatec sin, da Foliatec sin lakk er 2 komponent, og derfor mye sterkere. Koster vell ca 350 kr for Foliatec sin, jeg kjøpte hos Autopower.. Men for all del, lakken til mekonomen gjør sikkert jobben den og! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra2.0iS Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 ekke 150 grader nok????? har kjøpt en lakk nå, er egentlig beregnet på motorblokka / topplokket, men den funker jo fint på caliperene oxo? Kjøpte det på biltema jeg. Denne tåler 150 grader... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg