Gå til innhold

Hva bør ikke være montert ved visning.

Ranger emnet

caferacer

Anbefalte innlegg

Jeg driver som tidligere sagt å bygger meg motor.

Jeg lurer på hvordan biltilsynet håndterer slike saker?

Jeg skal jo ha to dobble 45mm gassere,henger de seg opp i det?

Hva med JT 3"eksos og ekstraktor grenrør,blir det for høy lyd?

Krever de bremsing av nybygd motor?

Jeg har skjønt at dette med de tyske tuv papirene ved montering av bilstein/lesjøfors kan være et problem.Noen som har løst dette uten å bytte BT.

Hvis det er noen som har innspill på hvordan jeg skal komme igjennom biltilsynets ryttere på en minst mulig smertefull måte så mottas det med takk!!!

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 er godkjent med 220 hk med ventilerte bremser.

Er motoren trimmet så mye at den gir over 200 sugehester da? Ville ikke bekymret meg ellers.

Men sunn fornuft rår, ha det rent og ryddig, ingen løse slanger og ledninger.

JT 3" eksos med to potter for sugemotor er vel godkjent, ekstraktorgrenrøret i seg selv gir neppe noe merkbart høyere støy.

Søk litt om det med lesjøfors senkesett, skal uansett ikke være noe problem hvis du ikke møter på noen som vil være vrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 er godkjent med 220 hk med ventilerte bremser.

Er motoren trimmet så mye at den gir over 200 sugehester da? Ville ikke bekymret meg ellers.

Men sunn fornuft rår, ha det rent og ryddig, ingen løse slanger og ledninger.

JT 3" eksos med to potter for sugemotor er vel godkjent, ekstraktorgrenrøret i seg selv gir neppe noe merkbart høyere støy.

Søk litt om det med lesjøfors senkesett, skal uansett ikke være noe problem hvis du ikke møter på noen som vil være vrang.

Jeg bør nok ligge i overkant av 200hk ja.2,5l maks portet405 topp,men med org ventiler.planet 2mm,ekstraktor grenrør,3"jt,Månen 7kam,to dobble 45 weber.

Jeg hørte at i sverige så godkjenner de ikke biler nyere enn 76mod med dobble webere.

Mener pedersen sa at jt3" ikke gikk igjennon støymåling.

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider