Skage Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har en pioneer DEH-P80MP,men den kabelen du plugger inn bak på spilleren,som phono utgangene sitter i mangler jeg,er på jakt etter en sånn,om noen skjønner hva jeg mener!!Idiotisk av pioneer og ha denne løsningen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har en pioneer DEH-P80MP,men den kabelen du plugger inn bak på spilleren,som phono utgangene sitter i mangler jeg,er på jakt etter en sånn,om noen skjønner hva jeg mener!!Idiotisk av pioneer og ha denne løsningen :( Denne er genial spør du meg, men det er nå så.. Denne får du jo tak i hos enhver pioneerforhandler, sikkert bestillingsvare da.. Hvorfor mangler du den da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 han som dama kjøpte bilen av hadde rotet den bort...og hun vil gjerne ha noe mer lyd en det spilleren klare å lage :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg