Gå til innhold

evt kjøp av 740 trenger noen råd.

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

jo skall å se på en 740 nå en dag.. men jeg hakke så mye peil på 740.. er en 1988 modell trur jeg som er originalt svart og er akkurat nylakert svart (ordentlig lakkering) er helt rustfri og med addon (trur jeg). svart interiør, el speil, takluke å vinduer. b230f motor. originale turbofelger blir eu-godkjent før evt kjøp husker ikke mil men trur de e mellom 2-3 runder et sted. han forlanger 23,000 men er den verdt det utifra det jeg har forklart? takk for svar på forhånd

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du sjekke før du kjøper: (Skriv gjerne ut lista)

- Rust på Rammevanger(!)

- Oljelekkasjer fra motor, spesiellt mellom motor/girkasse.

- Servo-olje-nivå og tilstand. (Se etter spon)

- Styring generelt.. spesielt slark.

- Dørhåndtak.. at alle fungerer som de skal.

- Rust i hjulbuer, og i hjulbrønnen fra bagasjerommet + Reservehjulsbrønn.

- Clutch... at den ikke er utslitt

- Javn gange på motor, samt sjekk for Soting av eksos... en 100% frisk F-motor skal nesten ikke sote over hodet.

Og som sagt takluka...denne ser du Fort om har lekket, da det ser ut som noen har driti ned hele taktrekket. Man kan tydelig se dammene rundt takluka.

Her er det MYE rom for pruting om du finner noe av dette... Hold deg unna Ikke-metallic farger om du vil at bilen skal se ok ut... sålenge det er metallic holder lakken seg 100ganger bedre..

Lykke til.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider