slitenvolvo Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Nå må jeg på forhand be om unnskyldning for ett nogså banalt spørsmål om luftfilter, og nei, dette er ikke en tråd om hvilke trim-filter som gir meg mest hester :) Jeg kjøpte ett vanlig luftfilter til 740'n av merket MANN, vanlige ikke-mannlige filtre ser noe slikt ut (sett fra siden): ________________________________________________________________ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\| Men filteret jeg kjøpte hadde i tillegg noe skumgummilignende greier festet med lim på "skitten" siden. Så det blir seende slik ut: ________________________________________________________________ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\| ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Spurte han som solgte det og han mente det ikke var en del av embalasjen, men for meg virker det litt snodig da filteret ser helt ut som ett vanlig filter uten denne skumgummien. Jeg har ikke sett noen filter som ser slik ut før, så er dette en del av filteret eller en del av embalasjen? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 jeg tipper skumgummien kanskje er der for å dempe lyd? vet ikke jeg :P men jeg har sett slike filtre før selv Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Oh no! Da går verden glipp av den utemmede, råe lyden som sitter i min 100% originale b230a :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det er med 99% sikkerhet et grovfilter.... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.