Mokka Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tenkte jeg liksågreit bare kunne lage en egen tråd her jeg, så har jeg et sted der jeg kan mase på dere,eller prate med meg selv eller hva det nå skulle være :) sååh, første ting jeg lurer på i dag hehe, jeg er så forbanna lei av å høre på radio,så kjøpte en ny cd/mp3 spille (billiggreie), har dratt ut den gamle spilleren, men nå har jeg litt mange ledninger :doh skal jeg bare plugge den ene plastdingsen med ledninger i den andre? og hva er de røde og hvite ledningene og hvor skal de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ta dæ en tur til en bilstereo forhandler (bilradiospesialisten for eks). der vet di hva som må gjøres og evt om du trenger noen overganger. de har også evt de overgangene du trenger der. håper du får det til.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Prøv å koble sammen den svarte "sukkerbiten" fra spilleren i den fra bilen (skal bare passe på en måte). De røde og hvite ledningene er sannsynligvis utgang til en forsterker (sub o.l.) men hvis du ikke har det, kan du bare la de ligge. Litt knotete forklart, men bare prøv deg litt frem. Er jo mye mer tilfredstillende å få det til selv:) edit: la til litt... Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 det ene stikket er til display og ratt betjening(hvis du har det) det skl som regel bare være og stikke de to klossene fra spilleren inn i orginal stikket som sitter bak på orginal "buret" til spilleren.. det er sånn svenske sikkring på den så man kan ikke få satt de feil.. hvis de ikke passer inn der tar du deg en tur dit du kjøpte spillere og spør om en overgang som de andre sier.. :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 takk for svar:) jo,de svarte skal passe sammen de, var aller mest de røde/hvite jeg lurte på hva var,men nå vet jeg jo det også :) må gjørde det ferdig i kveld en gang tenker jeg.. såhh,noen vil ha en kasettspiller? eller to? eller et cd-magasin? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hvordan virker det egentlig med senkefjører? hvis de er til omega a,eller en annen opel,kan jeg bruke dem da? eller må jeg bruke de til omega b bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Bruk senkefjører til omega b. det er vel tross alt en grunn til at det står omega b på akkurat de fjørene. hvis de hadde passet om hverandre kunne det vel stått bare senkefjører. hvis du skal kjøpe nye så ville jeg kjøpt med TUV-papirer slik at det går an å få det godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 takk for svar:) jo,de svarte skal passe sammen de, var aller mest de røde/hvite jeg lurte på hva var,men nå vet jeg jo det også :) må gjørde det ferdig i kveld en gang tenker jeg..såhh,noen vil ha en kasettspiller? eller to? eller et cd-magasin? hehe Hei... hvor mye skl du ha for cd-veksleren?? :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei... hvor mye skl du ha for cd-veksleren?? :P næh,vet ikke jeg..bare å gi bud det :) er philips, 6-disc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Er bilen din importert? Eller er de som er solgte nye i norge levert med AC? eventuelt fra hvilken modell er de levert med AC.Noen som har peil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ja,den er import,ble registrert i norge i 96 forresten,når det gjelder de senkefjørene,hvis noen vil ha så er det bilsteinfjører på ebay til omega a til 1 euro, går ut i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe Mokka jeg elsker deg. :D digger tråden din allerede (nei det er ikke ironisk) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Burde kanskje kjøpe senkesett til omegaen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe Mokka jeg elsker deg. :Ddigger tråden din allerede (nei det er ikke ironisk) :P hehe,nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si jeg :hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe,nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si jeg :hide Bare si at du elsker meg også :P Neida. Men kult du lager en slik tråd. Ikke alle som tør for å si det slik. Men på denne måten lærer du også :) You go girl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg