Omega_V6 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 bare hyggelig omega turbo :) men sånn ellers, jeg får ikke det ene parklyset til å funke...og ja,jeg har skiftet pære denne gangen :p sett nede i pæreholderen om der er eir? eller i pluggen til lykten? mener fargene på pluggen til lyktene er noe sånt som dette.. brun - jord grå - parklys hvit - fjernlys gul - nærlys Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Du klarte vel og knerte pæra når du satt den inn. eller sjekk ledningen , eller dytt litt på kontakt stykket eller, sjekk blinklys armen ved rattet ditt, kan være mongis, veldigt vanligt problem på omega b1. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 omega v6-skal se i morgen jeg...men så ikke så mye inni der uansett liksom :p christopher: pæra,ledning og kontakt er ok ( såvidt jeg vet) hvordan mongis da? har den noe å si på det lyset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hvordan er det med bilen din skm? herpa jeg den mye over de fartsdumpene i går? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hmm,jeg sliter litt med den nye spilleren enda.. hver gang jeg skrur av tenninga så går hele innstillinga tilbake til nullstillt, begynner å bli plagsomt nå, hva gjør jeg for å fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hmm,jeg sliter litt med den nye spilleren enda.. hver gang jeg skrur av tenninga så går hele innstillinga tilbake til nullstillt, begynner å bli plagsomt nå, hva gjør jeg for å fikse det? Høres ut som om du har bytta på konstant stømmen og "tennings" strømmen.. som regel er konstant strømmen(minne) rød og "tenning" gul... (noen må rette meg om jeg husker feil..) Skift over disse to og så pleier det og fungere.. :) Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 aha,oki...plugga bare den ene iso'en i den andre jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DocRoar Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hei Mokka, har du den gamle spilleren din enda? Kan være interresert i å kjøpe den. Er det CD/Radio? Hvliken type er dette? Mvh Roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 jupp,har det :) jeg har både den originale og en philips, men begge er kasett/radio, men har en cd-skifter også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 er det noen andre her som vet om det er mye stress å skifte automatgirolja selv? og hvor mye olje trenger jeg? de på opel ville "bare" ha 3800 for det (svart,vel og merka) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 null pes bytte sjøl.. Skru av hele bunn dekselet på kassa. Går vel en 2-2,5liter mener jeg å huske. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 gudd gudd!! fant filter på carparts til 260kr. det er sånn grei pris eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 usj...se forover når du rygger er oppskrytt :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Sånn skjer den beste.... og alle oss andre. du er hverken den første eller den siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ta en gummihammer og bank den ut igjen og når du er fornøyd sparkl over, kjedligt når slikt skjer, men damer og bil vettu neidam gratulerer med dagen moncia, det er jo 8 Mars i dag! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg