Mokka Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hehe,ikke mobb :)ja,jeg ser hva jeg gjør...finner jeg en brukt i samme farge kjøper jeg den. men kommer sikkert til å prøve å herje med denne siden den allerede er ødelagt liksom. takk takk,kom ikke på det engang før du sa det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hehe gratulerer med dagen ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 driver og skrur av skjermen nå...men det sitter en igjen...den midt i med døra...hvordan får jeg den av? skjønte ikke helt hvordan den fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 never mind...fikk det til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Godt Jobbet! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 har ikke sjangs å få den helt rett da... jeg hadde nesten glemt hvor ufattelig kjedelig det er å pusse :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 pusse er jo gøy :) puss puss så får du et nuzz Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 ja,har pussa så masse nå at jeg fortjener det ;) tok på en hel shitload med sparkel,så tørka jo det før jeg fikk jevna det til,så ble ekstra mye pussing.sånn ser det ut nå: må pusse vekk å sparkle de flekka jeg klarte å lage før jeg er fornøyd da. så klarte jeg å skru skjermen på skjeivt så det ble litt vel stor glipe mot panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 bare så du veit, sparkelt trekker vann. bytt hele skjermen du og få den lakkert om Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 I know...måtte kjøre et par flyttelass for mor, men det er grunning over sparkelen,og jeg er litt sta,så jeg gir meg ikke når jeg har kommet så langt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 grunning trekker også vann, legg på noen lag med klarlakk, eller noe lakk, så blir det tett. ikke for og være slem monica men jeg ser på bildene at det ujevt som f. det der må du gjøre bedre. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 jo,men jeg sa jo at jeg ikke var fornøyd og at jeg skal fikse det mer etterpå og da :) det fikk regn på seg i 10 min...satt den under tak nå til jeg er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 helvete...gått tom for lakk....aaaarghh kanskje fordi jeg bruker lakk på sånnt som dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Stikk og hør hva en lakkerer skal ha for og lakkere hele skjermen din, dette sprayboks lakk dritten blir bare piss, dreiv med slikt før, har lært av mine feil.! Nå blir det bare lakkert med sprøyte her i gården. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 ja,jeg skjønnte fort at det der var håpløst....kjenner en som kjenner en lakkerer,han skulle ordne en billig pris til meg. litt ujevnt er det enda,men ordner det rett før jeg lakkerer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg