Mokka Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 jah,men jeg så hvor drita han var da...han hadde visst hatt litt av en villtur i sentrum også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Er du klar over hvor møkk det er og miste lappen, hadde jeg vært eksen din å fyfaen jeg hadde drept deg.. Men uansett, Når han var så dumt og kjørte i fylla nedi sentrum, ba han jo selv om og miste lappen. Dessuten , trodde han tok en liten burnout ( ederu ) tilstand og så ringte du politiet på han, hvet du hvorfor han tok burnouten utafor, fordi han er utrolig gla i deg fortsatt, og klarer ikke og gi slipp på deg, og ved og ta den burnouten skulle han bevise "noe" som han trodde førte deg tilbake til han, ja noe sånt.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 nei er ikke drita, men er utrolig ræva til og forklare slike ting, men kjenner meg faktisk igjen litt... Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 hehe,vel kanskje han burde lært første gang han mista lappen da:p skulle ikke sagt noe hadde han vært edru altså, men nå var han ikke det,hadde han kommt sånn i den farten 2 min før så hadde han meid ned en hel gjeng med unger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Å kjøre i fylla å drive sånn som det der er det ikke noe unnskyldning for. Så å miste lappen var veldig fortjent. Har en del kompiser som har tendens til å fyllekjøre litt, å ser jeg de fyllekjøre gir jeg de rett å slett juling.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 her er noe hvis dere trenger en aldri så liten latter :) http://klipps.sol.no/movie.jsp?name=tidenes_latterkrampe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 ha ha :) er nesten samme latter som sæthern jo:) he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 HAHA kjeft a! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 bare for å motbevise at damer kan ha det gøy med tomatgir :p http://s174.photobucket.com/albums/w110/mokka_bucket/?action=view¤t=HPIM3472.flv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Hmm.. Var jo ikke så mye slædd på bilen da :P Fin farge på bilen foressten=) Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 nei men f... jeg skulle bare teste om d gikk på tørr asfalt i d hele :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Må ha litt fart, deretter legger du over, og så kicker du. Da får du det nok til å slippe Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 jada,gikk helt fint det:) den filmen er jo bare en liten del av det hele... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 tror jeg må være den mest mislykende burnouten jeg har sett, sleit jo mere på forhjula en bakhjula hahaha! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 fin trening det der da frøken ;) Neste gang kan du få prøve Omega'n min med automat heller ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg