Mokka Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 haha,poenget var: vi hadde det utrolig gøy :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 fin trening det der da frøken ;)Neste gang kan du få prøve Omega'n min med automat heller ;) fått deg ny bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Det skrek da hvertfall av dekka dine ;) Når kommer take 2? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Jeg får hverken bildene eller filmen i denne tråden til å virke.. :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 hehe,ja burde jo tatt det en gang til bare for å bevise at d faktisk gikk :p hørte jo bra at jeg ikke prøvde å gi full pedal på det opptaket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 må bare vise min nye bil :) betalte hele 6500kr for den hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg