sinkz Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 nu e æ drit lei av små fjortiser som sitter her inne å tror de har peil noe som viser seg gang på gang at de ikke har går det an å lage noe som en aldersgranse eller no er så jævlig lei av folk som sitter å sier ting som ikke stemmer og som de har en teori om hvordan ting er. sjerpings på fjortisene ass. - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Fjortis? Er jo ikke så lenge siden du var det selv eller:D Det ser jo heller ikke ut som om du er så velldig aktiv her. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apoc_ Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Forståsegpåere og bedrevitere vil alltid eksistere. Uansett alder. Er lite man kan gjøre med det. 1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt 1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen 1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt 1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 masse bla bla bla Du som ikke er "fjortis" må da vel kunne klare og skrive en normal topic på norsk? måtte bare kaste litt bensin på bålet her Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenlord Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Tenkte tanken bedreviter og fjortis med en gang jeg så topic :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 For det første kan vi vel si at det ikke alltid er alder som spiller den største rolle, som apoc har sagt. Det er ofte ikke store forskjeller på en 19-åring og en 17-åring; personlighet har alt å si. Du trenger litt ros òg, iallfall etter det jeg har sett av tidligere poster av deg. Du vet trolig hva du snakker om, og har kanskje litt mer praktisk erfaring enn andre mennesker. Og det er bra! Det som derimot ikke er så bra, er måten du svarer på, som virker relativt arrogant og provoserende. Og det er ingen tvil hvem som er den største fjortiss her, hvis man ser på formalitet, skrivemåte og evne til å uttrykke seg skriftlig. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Holde seg til forumreglene kunne jo også vært en fordel, enkelte blir minst like provosert av det som bedrevitere... Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Med så mange medlemmer som det er her, kan man vel egentlig ikke forvente det at alle skal være like moralske, etiske, smarte og veltalende... Litt "slagg" vil det alltid være.. 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Tenkte tanken bedreviter og fjortis med en gang jeg så topic :) kiddie ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 generelt så er vel både bilforumet og gatebilforumet fullt av bedrevitere og forståsegpåere slik som meg. Selvsagt så finnes det folk som gjør en grundig jobb når de svarer på spm osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Dette er jo en tråd som ble laget på ett lavmål, under 'fjortisene', klart, jeg synes det er også litt irriterende med 'fjortisser', men de har også like stor rett som deg å være her, så lenge det ikke er noen aldersgrense. Og hadde det blitt aldersgrense, så har de bare løyet om den uansett. Jeg mener alle har rett til å være her. Du virker lite 'voksen' ved å skrive en tråd, med navnet; nu e æ drit lei. Der har du allerede klart å bryte 2 retningslinje-regler. (Dialekt, og forståelsesfullt tråd navn). Bit i det sure eplet, du overlever nok forumet uansett. Og, fjortiss, er en tilstand, og ikke bare en alder! -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Du som ikke er "fjortis" må da vel kunne klare og skrive en normal topic på norsk? måtte bare kaste litt bensin på bålet her Tenkte tanken bedreviter og fjortis med en gang jeg så topic :) Holde seg til forumreglene kunne jo også vært en fordel, enkelte blir minst like provosert av det som bedrevitere... Helt enig med dere, vil alltid være noen dårlige poteter i samlingen...:) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Selv om jeg er fra Nord Norge,så er det vanskelig å tyde hva Sinkz sier. Så her kommer en oversatt utgave til leselig Norsk :) Nå er jeg dritt lei av små fjortisser som sitter her inne og tror de har peiling på ting,noe som viser seg gang på gang at de ikke har.Går det ann å lage noe en aldersgrense,eller noe? Er så jævlig lei av folk sitter og sier ting som ikke stemmer,å som de har en teori om hvordan ting er. Sjerpings på fjortissene. 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Nå er jeg drittlei folk som blånekter på alt, uten å fortelle de stakkarne som tar feil, hva som er rett. Eksempel For ikke å snakke om hvor lei jeg er av alle som ikke klarer å skrive på skikkelig vis. Det tar ikke lange tiden å trykke på "." knappen innimellom. Hva sa De, sa De? Jeg mener at ford er helt ok biler, men det er jo min personlige mening, så det kan jo ikke stemme? Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Nå er jeg drittlei folk som blånekter på alt, uten å fortelle de stakkarne som tar feil, hva som er rett.Eksempel For ikke å snakke om hvor lei jeg er av alle som ikke klarer å skrive på skikkelig vis. Det tar ikke lange tiden å trykke på "." knappen innimellom. Hva sa De, sa De? Jeg mener at ford er helt ok biler, men det er jo min personlige mening, så det kan jo ikke stemme? Eller hva? Flott research Braseth, dette tror jeg fikk satt han sinkz på plass. Lite vits å skrike ut om sin egen oppførsel. Enough said. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg