Gå til innhold

nu e æ drit lei

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

de største fortissene er vel de som ikke kan skrive overskrift, samt bruke punktum og komma.

Finnes mange 13-15åringer som kan veldig mye om bil og det finnes voksne menn i 25års alderen som gir blanke i bil og er helt blåste selv når dem skal bytte en tennplugg.

Alder teller lite.

Det er et forum med delte meninger. Det viktigste er å skrive forståelig dialekt så alle de andre tusen som er her forstår hverandre.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig Erik Braseth!

Vel, kjære trådstarter.

Jeg må nok ikke se noe annet en synd i deg, tanke på at du er en av de større fjortissene her på forumet (tanke på Erik Braseth sin research, og ikke minst denne tråden.)

Noen vil se på dette som et personangrep, men for al del, det er det ikke.

Jeg lærte en lur ting når jeg var liten, det var hvis det skulle være noen problemer må man gå rett til problemet (altså trådstarter).

Så hvis du kjære trådstarter, hadde for det første begynt å skrive et offisielt skriftspråk, og ikke prøvd å etterligne en dialekt per tekst, så er vi allerede i god gang.

For det andre, selvom personlige meninger kan være sterke, betyr det ikke at akkurat at det er som "gjelder" (type: kadætt æ no bæst, fordi æ sæi de, e du heilt dom i hauet elle?).

For å komme fram til en sånn konklusjon skal det research til, ikke bare å ha kjørt mammas gamle kadett.

Og skal du prate med folk, gjør det med en hyggelig tone. :hug:

Takk for din tid...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår