Lillafoos Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei dere! Vet dere om en kjøreskole som man kan ta hele sullamitten på en uke?? Hørt rykter at slikt finnes! HE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 det finnes det ja, bare ring biltilsynet de har oversikt Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Spør etter såkalte intensivkurs :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Du kan ta kursene iløpet av en uke eller 2.Å få bestått/lappen avhenger av hvor mye du fikk med deg på kurset og eventuellt kø hos BT. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 En kamerat av meg startet på lappen 1 desember og var ferdig 15 desember. han tok ikke noe intensiv kurs eller noe, kjøre læreren var bare veldig rask til og få alt unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 En kjøreskole i Brønnøsund bruker kjøre intensivkurs. Husker ikke hvilken, men det er bare 2 så det skulle vell være 1 evt 2 telefoner det;) Lykke til! Siter * 03 VW Passat TDI Highline x 98 Mitsubishi Galant GLX x 93 BMW 525 TDS Touring x 93 Honda Accord Coupe x 91 Audi Coupe 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 slike såkalte intensivkurs koster som regel litt mer..er en slags pakketilbud med så å så mange timer osv.. good luck! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jente18 Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Faktisk, er det MYE billigere med intensivkurs;) Tar ikke lang tid heller.. Veninna mi fikk lappen for 17.000 kroner. Prøv det du!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 gratulerer en 4 år gammel tråd. i dag er det nesten teknisk umulig og få førekortet på 1uke dessuten koster det obligatoriske i dag over 17k vis jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Kjørte opp for to og ett halvt år siden og betalte 17k, da hadde jeg regna inn absolutt alt, alle kjøretimer og trafikkalt grunnkurs, mørkekjøringsbiten, lang og glattkjøring. Men så kjøre jeg 5 timer, +2 til/fra glattkjøring. De intensivkursene finnes fortsatt dem, men er jo grei strykprosent også da. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Det var da fælt til trådnekrofili det har vært i det siste...... :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg