Gå til innhold

Da har jeg gått til innkjøp av vinterbil / midlertidig bruksbil

Ranger emnet

vimzzz

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jeg noen gang sagt at jeg hater volvo? nei... skrev at jeg ikke er noe fan av volvo... stor forskjell det. kan innrømme jeg synes de har kommet med noen penere utskudd i senere tid. Tviler på at dere alle her kan ærlig med hånden på hjertet stå å fortelle at dere liker alle bilmerkene som er på markedet.

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han bodd i min by, ville han fort blitt dregd ut av bilen å blitt skambanket.

Så du er villig til å gå i fengsel pga det? Tror ikke akkurat politiet hadde vært noe særlig imponert over forklaringen din på hvorfor du banket han gitt.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, siden golfen står i garasjen til oppbygging måtte jeg jo da ha noe å kjøre på i mellomtiden. og det endte opp med å bli en 1987 Volvo 240 GLE stasjonsvogn. Ille? Ja trur nok det:P Som dere ser på bildet så er jeg ikke akkurat fan av volvo heller:P Men måtte ha noe som kosta lite og med bakhjulstrekk ettersom det skulle være vinterbil som uansett skal på dynga til våren =) I går kveld (første kvelden jeg eide den) stoppa den vel over 5 ganger å nekta å starte å kjørte seg fast i en snøhaug. Samt at plutselig small det som en atombombe og jeg fikk verdens største hull i potta:P

Bilde:

dsc000150iq.jpg

Håper ingen volvofans ser dette;P

En Volvo har sjel og tenker selv.Behandler man den stygt, behandler den deg deretter

så du burde nok kjøpte en annen "midlertidig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider