Gå til innhold

Da har jeg gått til innkjøp av vinterbil / midlertidig bruksbil

Ranger emnet

vimzzz

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er så ''traktor'' el. landbruksmaskin med en volvo da?

Det kommer liksom så jævla mye usaklig ut av kjeften deres!

Volvo er en BIL. akkurat som vw og ford. feks.

Kan dere ikke bare drite i og diskutere og disse frem og tilbake. dere blir aldri enige og kommer aldri til og bli det.

La nå oss som syns volvo er gromt synes det da og dere andre som ikke har noe interesse av volvo kan da til helvette stikke på ett annet forum, enn og lage kvalm og dårlig stemning her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utslitt golf ja! hehe... det er ikke vimzzz som skrev fuck volvo.. det var MEG! hehe... for volvo er ikke bil... det er LANDBRUKSMASKIN!!! egentlig rart om en ikke må bo på gård og ha eget førekort for å eie og kunne kjøre volvo....

Grevling bilne dine er da ikke bedre uansett hva du skriver/sier :)

har selv hadd golf 1-2-3 ikke noe vinterbiler.. så jeg sjønner trådstarter

:deng :puke:

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PsychoSigV
utslitt golf ja! hehe... det er ikke vimzzz som skrev fuck volvo.. det var MEG! hehe... for volvo er ikke bil... det er LANDBRUKSMASKIN!!! egentlig rart om en ikke må bo på gård og ha eget førekort for å eie og kunne kjøre volvo....

Vel, Landbruksmaskiner.. Som traktorer og sånt gjør jobben sin og går 10ganger lengre enn de stakkars lekebilene deres.. Golf og sånt er transport for Kjerringer..

En positiv ting med VW, dem ruster så fælt at rusten ikke kommer på Volvoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette alt dere har å bruke dagen på? Sutre om hva som er best av Volvo og Vag? Det er to HELT forskjellige biler til to HELT forskjellige formål! Hva er best når det gjelder å frakte deg fra a til b rimelig? Golf. Hva er best når man pleier å ha med seg endel folk, drar litt henger og liker å burne/sladde litt utenfor den lokale Essoen? Volvo.. Har du andre prioriteringer enn bil, er golf det lureste valget da dette vil føre til lavere driftskostnader enn med f.eks en 240.

Regner med at dere er DYPT uenige i mine påstander her og at jeg får ørten kommentarer om at Mercedes suger etc... Det er helt greit, begynner å bli vant til å ikke kreve for mye av majoriteten her på bilforumet.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda kan si meg litt enig der.har netopp hatt golf selv og det var en grei pendlebil,brukte ikke mange kronene i uka og kjekt var nå det =) men er jo flere som klarer og kjøre volvoene sine med rimelig forbruk også,selv om ikke jeg klarer det ;) men men,alt folk ikke liker samme bilene kommer det alltid til å være!gidder ikke sitte å rake så mye ned på andre bilmerker da jeg har annet å bruke tiden min på.blir nok sikkert en bra vinterbil dette,skal nå tåle noe julig hvertfall.er som regel vanskelig å drepe 240 med vanlig hazardkjøring =) så der kan du være glad hvertfall,hehe

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

de som mobber, ønsker seg det en mobber;) synes Volvo er en genial vinterbil (bakhjulstrekker og ikke MINST et jævla bra varmeappart). men ut ifra det er det lite på en volvo som tiltrekker meg oppmerksomhet. er jo en grunn til at det finnes mange, mange forskjellige bil merker og sorter. fordi vi er forskjellige! Noen liker Cola, andre fanta! slik er livet- sett i perspektiv;)

Edit: det som skjedde med volvoen var ikke at den gikk sund (ja, bortsett ifra da den traff lyktestolpen på City syd i Trondheim og sideruta h. bak gikk) var at skilta ble tatt av politiet... slik skjer når det ikke er noe eksos rør, og bilen ikke ser helt bra ut... jaja... den er no 20 år gammel da... utslitt var den faktisk ikke... så om noen er int. i en b230k(etter mine erfaringer en møkka motor), så brøl ut! skal også få med karossen... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Da fant jeg tråden igjen et par måneder i ettertid... liten update til dere som sier at volvo er en solid og bra vinterbil som tåler å bli rævkjørt. ERHM!!! Finn den ene plassen av bilen som ikke hadde en bulk på seg da.. Og når vi kommer til motoren.. det er et kapittel for seg selv det. Den hadde jaggu ikke nok krefter til å startes selv engang etterpå. Den vart nok rimelig døvv. Tok meg mindre enn to uker å ødelegge bilen utvending og innvendig;P hehe. blir nok ford denne vinteren;P

Av: trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider