volvo264 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hei.. lurer på kor mange vindinger der er på senke fjær framme til volvo 740. 40mm senking.. har noen fjærer liggendes, men er trulig nokk kappet..vill bare vite kor mange ringer som er fjernet, og kansje forsatt bruke fjærene på vinterføre, uten å pløge heile sunnmøre med det samme=) takker for alle svar:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 6 vindinger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 6 vindinger:) okej;) har 5 på mine..hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 5 går heelt fint an å bruke! kan jo se bildene som er på nest siste sida i tråden min, jeg tok 2.. og den første runden er det jo nesten ikke stigning på, er fra 2 og oppover som gjelder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 5 går heelt fint an å bruke! kan jo se bildene som er på nest siste sida i tråden min, jeg tok 2.. og den første runden er det jo nesten ikke stigning på, er fra 2 og oppover som gjelder ja okej..såg bra ut de der..so då satser eg 2 eg også siden fjærene er kappet fra før..bake so kjører du med forsatt orginale 40mm senking eller? og ka dekk dimensjon du har? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 er ikke kappa bak enda nei.. kjører 225/45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg