Jobbe Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Har kjøpt meg en dynaBel BF7501 , som jeg tenkte å få litt mer trøkk i bilen med =) Subbene blit byttet (fra 2stk Ma Audio 12" XE) til noe jeg fortsatt ikke har bestemt meg for.Men..Det jeg har funnet ut er at jeg midlertidlig skal bruke 2stk 15" fra Cerwin Vega DC (for de som mener dette er meningsløst er det ikke vits i å komentere det,kun midlertidlig løsning). Volumet har jeg forsket litt på, men det er plassering av kassen,rørene jeg skal bruke(4stk 4") og om elementene bør vendes forrover eller bakover jeg lurer på. Bilen : Volvo 945 SE 91 (stv) Forslag? (skal ikke ut med setene) Btw,er ny her så er litt usikker på om spørsmålet er riktig plassert osv. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Veit da faan jeg :P hehe Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hva med subbene bakover og reflektrøra opp ? Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hva med subbene bakover og reflektrøra opp ? Ble den løsningen ja =P Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ble den løsningen ja =P Kan funke det, men for maks trykk ville jeg byttet om, elementene opp rørene bakover. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg