Gå til innhold

Work felger...

Ranger emnet

AJ82

Anbefalte innlegg

Originally posted by AJ82

Noen som vet prisen på Work VS-KF felger i Norge evt. i et av våre kjære naboland? Størrelse 17" eller 18"..

Kan evt. sende en forespørsel til CapriZoneTuning ;)

http://www.caprizonetuning.com/felger/work/

eller

http://www.wokas.no her i Oslo :)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.. Men bare å komme med flere forslag.. Skal sitte på en S13.. Blir mest sannsynlig 18", bredde blir vel 8,5".. Noen som har erfaring med bredde på disse bilene...?? Hva er det plass til..

På forhånd takk!

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AJ82

har sendt noen mail for å sjekke... Men ser ut til at de jeg vil ha koster 5500 pr stk i Danmark... Ingen som vet om andre bra/billige steder å handle i Norge eller Sverige...??

Koster å være kar ;)

Fete felger du har funnet der. Prøvd å modde de på en S13 i photoshop?

Her er en url til en svensk linkside, klikk deg inn på dekk og felg og lykke til med søket...

http://www.carlinks.nu/index.html

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Onkel toms garage er billig på Works hjul. Han kan måle og trikse litt sånn at du får mest mulig kant også ;) TLf 91303030

Går jo an å prøve...

men trodde han mer eller mindre hadde gitt seg jeg, ettersom han har nok annet å bedrive tiden sin med...var ihvertfall det siste jeg hørte fra usikre kilder;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 18tom

Går jo an å prøve...

men trodde han mer eller mindre hadde gitt seg jeg, ettersom han har nok annet å bedrive tiden sin med...var ihvertfall det siste jeg hørte fra usikre kilder;)

:) Jeg har ikke snakket med han på lenge. Trodde han holdt på enda, men kan godt være du har rett. Hva er nok annet og holde på med?

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider