Celica rules! Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Har kjøpt meg en 1985 golf 1.6l og tenkte jeg skulle sette på et ''sportsfilter'' jeg har liggenes, men hvordan gjør jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 om du har luftfilter boks, fjærn den! (om ikke, så ta ut filteret inni) deretter tar du sportsfilteret og setter på enden av røret som går ut. skru det godt fast, og kjør! blir ikke så mye forskjell på motoren, men du får en tøffere lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 om du har luftfilter boks' date=' fjærn den! (om ikke, så ta ut filteret inni) deretter tar du sportsfilteret og setter på enden av røret som går ut. skru det godt fast, og kjør! blir ikke så mye forskjell på motoren, men du får en tøffere lyd![/quote'] vil du få tøffere lyd ut av gasser motorn om du fjerner innsatsfilteret å setter på et kon filter i stedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 vil du få tøffere lyd ut av gasser motorn om du fjerner innsatsfilteret å setter på et kon filter i stedet? jo da, du får en slik bååååp lyd.. (om du klarer å fårestille deg det..) men et kon filter er ikke noe trim sak da;) om du har luftfilterbox, kjøp et green innsatsfilter og borr hull i boxen! da får du enda tøffere lyd i bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 jo da' date=' du får en slik bååååp lyd.. (om du klarer å fårestille deg det..) men et kon filter er ikke noe trim sak da;) om du har luftfilterbox, kjøp et green innsatsfilter og borr hull i boxen! da får du enda tøffere lyd i bilen:D[/quote'] aha :) hvor skal jeg borre hull på boksen da? Ned mot forgassern eller oppå? ja vet att det har ingenting å si på effekten, men det hjelper på viss lyden blir ett par hakk tøffere :D Det er vanlig forgasser dere mener? Å ikke sånn monopoint sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 borr på alle sidene (bortsett i fra mot fjærtårnet). under innsatsfilteret. om filteret ditt er oppe på toppen av motoren (rett ved gasseren, så må du ha kon filter på enden og IKKE BORR hull i boksen på toppen!!!) er den store boksen ved venstre framlykt (når du henger med hue under panseret jeg mener!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 borr på alle sidene (bortsett i fra mot fjærtårnet). under innsatsfilteret. om filteret ditt er oppe på toppen av motoren (rett ved gasseren' date=' så må du ha kon filter på enden og IKKE BORR hull i boksen på toppen!!!) er den store boksen ved venstre framlykt (når du henger med hue under panseret jeg mener!)[/quote'] åkei, jg har ikke den boksen ved lykta jeg, bare den på toppen, med ett filter i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 åkei, jg har ikke den boksen ved lykta jeg, bare den på toppen, med ett filter i ok. da må du ta ut filteret på toppen og kjøp kon filter! blir passe bra båååp lyd da også;) men med en slik boks jeg snakker om får du litt mer sånn suge lyd;) (når du ruser motor etc) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hvor selges det kn filter til forgasser golfen min?:P nettbutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 bilextra, torshov, styling butikker etc har dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Men man bør egentlig ha den boksen over toppdekselet, for dit går det noen vakumslanger! Sikkert ikke verdens undergang, men tomgangen kan blir litt ustabil uten slangene.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg