Gå til innhold

Golf 16v turbomotor

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Den ligger på en palle .. under presenning ... under snøen ... på lageret mitt ... 2 mil unna. Så om det er avgjørende for salget at jeg drar å tar bilder gjør jeg det ... men det er da rett frem en 16v motor, ikke noe hokkus pokkus. Hel og fin, litt skitten med en custom VELDIG bra sveises 16v turbomanifold. T3 flens.

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kjøper på motoren nå, samtidig som jeg har en ny motor til min MC på handen ... så har sagt nå den første med 4000 kr får 16v turbomotoren med turbomanifold og komplett innsprøytning.

er motoren komplett?. billi detta da,,. hadde trodd du skulle ha minst 10-15000. hadde du bodd litt nærmere så hadde du nok hatt en kjøper.

Les signaturreglene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 4000 får du;

Turbomanifold - Komplett innsprut med dyser etc - blokk+topp (ferdig bygd seff) + innsugsmanifold ... og andre normale motorkomponenter.

Det som mangler i bunn og grunn er dynamo, men kan skaffe en til ca 1000 lappen om noen ønsker dette.

Kunne sikkert fått 8-10 lapper for dette siden det er uten turbo (brukt turbo

koster 2000 ca som passer - fra 9-3 f.eks.) men selger den heller billig og kjappt slik at jeg får gjort ferdig noen av prosjektene mine : )

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den motoren jeg.

Siden du skylder meg 1700,- + renter, så kan du sende den til meg.

2300,- får du av meg når jeg har mottatt motoren.

Er ikke den en grei deal Raymond?

Eller vil du at jeg skal opprettholde annmeldelsen min av deg fordi du bare tar imot penger, og ikke sender som avtalt.

Mvh.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider