Gå til innhold

Golf 16v turbomotor

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg tar den motoren jeg.

Siden du skylder meg 1700,- + renter, så kan du sende den til meg.

2300,- får du av meg når jeg har mottatt motoren.

Er ikke den en grei deal Raymond?

Eller vil du at jeg skal opprettholde annmeldelsen min av deg fordi du bare tar imot penger, og ikke sender som avtalt.

Mvh.

Tommy

Okeeeei, siden vi skal starte drittkasting offentlig så må jeg vel svare for meg.

Du betalte for de stolene for leeeenge siden. Våren 2006. Du tok kontakt og spurte hvor stolene ble av. Jeg sa jeg ikke kunne finne den innbetalingen din,

og om du vennligst kunne finne frem kvittering og fakse til meg. Dette sa du var greit, og du fikk faxnummer av meg som du skulle faxe på. Dette var etter ca to måneder. Faxen som jeg deler med firmaet til faren min var defekt, så du fikk faxnummeret til en av broren min sine jokerbutikker som jeg fikk låne i den perioden. Plutselig for noen uker siden fikk jeg bare en tekstmelding om at jeg var politiannmeldt for svindel. I mellomtiden (rundt nyttår 2007) hadde du sendt fax til en butikk som jeg aldri er å sjekker faxen til da det er 6 måneder siden jeg mottok siste faksen på det nummeret. Men noen ansatte ved butikken den ble sendt til hadde skjønnt etterhvert hva det var for noe, så faksen ble sendt videre til meg - og jeg mottok den noen dager før jeg fikk tekstmeldingen.

Ergo - jeg ba om kvittering på betaling da jeg mottar MASSEMASSEMASSE betalinger på den kontoen og kunne egentlig ikke skille ut din betaling på den - og etter 6 måneder kommer den på et faksnummer som ikke hører meg til.

Jeg sa i fra om at stolene ville bli levert, men jeg ventet på en levering fra FK Automotive først slik at jeg kunne bruke den emballasjen til å sende stolene. Stolene har stått demontert siden du kjøpte dem, bilen har ikke vært i bruk heller. Så jeg gjør ingenting med dem. Nå har jeg emballasje, og sender dem nok ut i løped av helgen, må sjekke hvor mye de veier om de kan sendes med posten etc.

Greit nok - jeg kunne nok gjennomført den handelen bedre - men det kunne virkelig du også.

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne JEG ha gjennomført handelen bedre??????

Du som driver eget firma, som skyldte på at du ikke har nettbank, og som skylder på defekte fax maskiner i hytt og pine, evner faktisk å gi meg skyld for at DU ikke klarer å sende delene som avtalt!!!!!

Du er helt utrolig Raymond. Og på en kjapp søk ang.deg på diverse nettforum, er ikke jeg den eneste som har gjort DÅRLIGE handler med deg!

Du tar ikke telefonen, svarer ikke på sms, så sant jeg ikke truer med politiet og har masse elendige unnskyldninger til enhver tid.....

Hvordan i all verden kan du ha kontroll på noe som helt på kontoen din hvis du mottar massemassemasse innbetalinger? Må alle fakse deg kvittering på innbetalte beløp?

På min nettbank står det forøvrig ALLTID hvem som har overført penger til meg.

Få ræva di i gir, og send de setene fortere en kjapt!

Du har til onsdag i neste uke.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må ikke bruke 6 måneder på å faxe kvittering MED ADRESSE, som jeg OGSÅ ba om!! Selger mange tusen deler i året, og du finner kanskje et par saker der folk er missfornøyde, men alle er rettet opp i og folkene er fornøyde den dag i dag - men det kommer selvfølgelig ikke frem på forum.

Tar telefonen 24/7 så sant jeg ikke er utenlands eller sover.

Du har kanskje ikke mange hundre som overfører penger til deg i måneden heller kanskje ?

Du får springe til TV2 hjelper deg du, de er jo flinke til å selge kun den ene partens historie, og drysse ned den andres.

Men setene - de får du!

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider