Gå til innhold

vinterløp

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skal ditt jeg å men ikke kjøre da kommer får å se på...såvitt jeg veit så er det ikke lov og ha ishjul der jeg hørte det bare a han traktor duden som brøyter banen..

hæææ?.. tommy gullhaugen som styrer KNA EIKER og det står på siden at det kan kjøres med ispigg...

på hakavik har det altid vært lov med ispigg på vinterløp

er fler herfra som skal til rally hadeland henrik.. blandt annet rudsengen, han skal kjøre der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjørt selv og var påmeldt, men fikk ikke dritten til å fungere og måtte melde avbud.

Hadde vært artig å prøvd seg mot Gamle Bryhn igjen, men det kommer flere sjangser.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjørt selv og var påmeldt, men fikk ikke dritten til å fungere og måtte melde avbud.

Hadde vært artig å prøvd seg mot Gamle Bryhn igjen, men det kommer flere sjangser.

åå det var no drit du ikke får kjørt der da... men men kommer flere muligheter, og du stiller som oftest opp på de fleste løp du:D.. blir vel noen dueller med deg og bryhn igjen i år også regner jeg med..hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å stille på løp når ting ikke fungerer, men det var bra du ikke mistet bilen.

Nå gikk det heller ikke så bra med Gamle Bryhn heller, men godt det gikk bra på hjemturen tross uhellet.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å stille på løp når ting ikke fungerer, men det var bra du ikke mistet bilen.

Nå gikk det heller ikke så bra med Gamle Bryhn heller, men godt det gikk bra på hjemturen tross uhellet.

ja det var noe dritt.. men jeg har liksom ikke gjort annet enn å rette den etter klubbløpet, og der gikk den jo kjempe bra.. så skjønte ikke helt greia med det egentlig...

nei, går vel ikke altid like bra med han heller, mista hue litt første heat og så puttra han sin bil også...

ja det var skummelt å kjøre ut av veien i sta, ble skikkelig redd for at vi sku take

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var nok en ekkel følelse og det så nesten ut som det gikk i sakte film. Men det ble heldigvis ingen skade på verken personer eller bil og heller ikke noe problem med å få den opp igjen takket være traktoren. Bryhn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har han karen her noe som helst sammenheng med sangen til hellbillies som også heter gamle bryhn? Måtte bare spørre ettersom jeg har lurt på dette en god stund... :P

hehe nei har ingen ting med det å gjøre... han begynte med å bli kallt dette av speaker'n: fossheim'en... husker ikke fornavnet.... så etter det ble han bare kjent som gamle bryhn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det var gangelaget til Bryhn som gav ham navnet av speaker Stein "Sheriffen" Fossheim .

Hver gang han var på vei opp til seierspallen gikk Bryhn med senket hode og gangelag som en gammel mann så derfor ble nok unge Bryhn kalt for "Gamle Bryhn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider