asona_er_best Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 spilles ofte i klovne-leier'n på løp den:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 skulle vert der å kjørt ja, hmm,men kommer vel flere løp der? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 spilles ofte i klovne-leier'n på løp den:D måtte nesten det da!!=P Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 24februar ole. på hakavika... kommer du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zilver Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 dere må komme til steinkjer og kjøre 10mars..vinterløp på travbanen i sprova...dæven det er gøy det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hehe betaler du bensin så kommer jeg... er jo amøbelangt dit gitt:D.. men så jo bilder og film fra sprova i fjor og banen virka jo fet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 noen som kommer på hakavik den 24.februar nå a??? gikk dritt med meg sist, motoren døde men jeg stiller med fikset bil igjen regner jeg med...om jeg ikke får den i gang så deler jeg bil med ''gamle bryhn'', men regner da virkelig med at min er klar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 24februar ole. på hakavika... kommer du? hmm, er det "is" løp igjen da? hadde vert gøy, men har bare grevling klar:( men den skal jo brukas den oxo da Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 spoors om det blir saa mye is, men det kan jo hende.. trur gulhaugen og co jobber for harde livet for og faa is.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 det er bra, for sist jeg kjørte "is" løp der så salta de asfalt svinga og start plata, veldi morsomt for meg som kjørte med is pigg, tokk alle i starten og opp bakken, men så måtte jeg bare trille ned bakken igjen.. men det ble jo en 3. plas, etter at jeg og webern hadde trekki om a finale, hehe for se hva det blir til, for trudde at jeg bare kunne møte opp jeg vettu, men så hadde det vist kommet noen nye regler på noe drit, og har ikke så veldig tid til overs, gør i RCN dag og natt nå, (blir ny mottor gitt;)) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 stemmer det ole.. søkte på noe bilder fra hakavik her om dagen og så deg på pallen der gitt:D.. men dette vinterløpet trur jeg blir knall bra... holdte på å fryse ballene av meg i sta og det er iskaldt her... regner med det er ganske likt der ute.. hvis ikke kaldere, er altid kaldt på hakavik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 bilde av meg på pallen? HVOR??? en uke igjen, bilen står fortsat innerts på lageret, hmm... trur nok ikke jeg kommer, selv om jeg har fryktelig lyst:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 bilcross.no. skal se om jeg kan finne deg og så legge det ut så du får tak i det:D...jeg er ihvertfall ivrig til å kjøre nå, klarte tilogmed å kjøre ut hjemme på gårdsplassen til ''gamle bryhn'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hehe, ikke vrak bilen får du har kommet deg på banen nå da, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hehehe nei nei.. men måtte prøve og så fikk jeg understyring til de grader.. gamle bryhn lo godt gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg