Gå til innhold

JBL Decade T595 vs. Boston Rally RX97

Ranger emnet

AC Schnitzer

Anbefalte innlegg

Har skiftet bil og skal bytte ut de orginale høytalerne med noen 6x9".

Har noen Boston Acoustics Rally RX97 liggende fra min forrige bil/prosjekt, men fikk nå lyst til å vurdere noen av de kanskje mest omtalte 6x9", JBL Decade T595. Noen som har erfaringer med disse 2 høytalerne? Stor forskjell på de?

Erfaringer og annen info rundt disse mottaes med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjølv verken jbl eller boston, men etter litt studering på diverse forum kan det virke som om jbl`n har best rykte, men kanskje ein noke framtredande og skrikande diskant.

pressiserer at eg ikkje har høyrt nokon av dei

mvh

Lars Olav

1981 Matra Murena 2.2

1987 Saab 900

1974 Volvo 144

1952 Cadillac series 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig med spurven, Decade kan spille usannsynlig høyt, men også som nevnt, med litt skrikende diskant.. Du får bare prøve deg fram, men Decade er helt kurante høytalere :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med trådstarter og lurer selv på hvordan JBL Decade er:) Har tenkt å kjøpe de selv.

Hvordan hadde denne forsterkern klart seg med Decade? (skal drive frontsett +Decade) http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=1888

Legger bare inn linken her så slipper jeg å lage en ny tråd:)

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider