TG opel Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Lurte på om det var noen som kunne gi meg et lite hint om ei nettside eller noen enkeltpersoner som har/skaffer/veit om noe styling til en omega a? Mest ønskelig er frontfanger,sideskjørt og bakfanger. Noen som kan lede meg inn på en vei som fører til uttelling her?? Det skal sitte på den planlagte omegaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 http://www.carparts.no har litt ivertfall. Personlig syns jeg Omega A er finest med 3000-styling og mye senk. ;) Eventuelt Lotus-look, men det blir jo litt juks da. Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ja der er jeg enig. Selv syns jeg evo 500 er finere enn lotus. takk for link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega2.6i Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 sjekk superstyling.no billig opel styling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg