siikhead Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei, Har problemer med att corradoen fusker når den blir varm, må gi full gass for og i det hele tatt få bilen til og gå fremover. Har skiftet lambdasonde og blå vanntempratur sensor og tilogmed fylt kondensfjerner uten hell... Noen kloke hoder der ute? Meget bra forum dette:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hadde kanskje vært greit om du hadde sagt hva slags Corrado du har? Finnes jo en del motorvarianter fra 115-190 hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siikhead Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Har en 89 mod g60,utrimmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Sjekk at CO-pot på intercoolerrøret er satt til ca 450-500 ohm, og ikke minst at den endrer seg når du skrur på skruen under den blå proppen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siikhead Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ja skjekket CO-pot og den viste 1800 ohm! Stilte den ned til 496 ohm,virker som den funker no. Fikk bare prøvd den en liten tur pga sommerdekk:D Takker og bukker for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 sitter det hen a? skulle vel gjort det samme selv men er ikke helt kjent nedi der enda:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 sitter det hen a? skulle vel gjort det samme selv men er ikke helt kjent nedi der enda:) Er denne hvis jeg ikke tar helt feil..? På tide med motorvask ser det ut som.. Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Takk for det:) ta en titt etter tenninga er blitt justert som den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Og om det ikke skjer noe når jeg vrir på den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 min er sånn helt fra jeg starter den.. Nå aner ikke jeg hvor +/- skal når man stiller med multimeter der da.. står noe sted? Må man av med en vakuumslange eller noe slikt før man stiller med tenningspistol? Hvor... raskt svar mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Ta av pluggen på CO-pot, mål ohm mellom pinne 1 og 3(den ytterste på hver side). Blå tempføler skal frakobles ved tenningsjustering. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Da var den stilt fra nesten 800 til 490 og det hjalp litt såvidt jeg merket... Noen ide for å forbedre? plugger har stått i i to år,men de holder vel lenge disse? var normalt sota foran bare.. :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Sjekk om vacumslangen fra ECU(hjernen) går inn på venstre vacumstikk bak på spjeldhus. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romlepung Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Sjekk at CO-pot på intercoolerrøret er satt til ca 450-500 ohm, og ikke minst at den endrer seg når du skrur på skruen under den blå proppen Jeg Har en Golf 2, g60, som er bygget om til turbo, hva skal da co-pot være innstilt på ? Siter Golf II 1,8 Turbo Corrado 1,8 Turbo W210 280 4-matic W124 300te 4-matic W123 200te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 skal altid være instilt på +- 500 så vidt eg har forstått. har 16v turbo Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.